Τα Windows συνήθως κολλάνε χωρίς προειδοποίηση, και η προεπιλογή του συστήματος είναι να κάνει αυτόματα επανεκκίνηση μετά από μια μπλε οθόνη, πριν προλάβουμε να δούμε τον κωδικό σφάλματος. Το WhoCrashed είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για την ανάλυση μπλε οθόνης, που μας επιτρέπει να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα.
Για να βλέπεις ΟΠΟΙΑ ταινία και σειρά θέλεις ΟΤΑΝ θέλεις, σε Ελλάδα ή εξωτερικό, και να μπλοκάρεις ενοχλητικές διαφημίσεις παντού στο ίντερνετ, βάλε Cyberghost μόνο με €2 το μήνα και με bonus +3 μήνες δωρεάν στη διετή συνδρομή:
Δείτε τις ενότητες του οδηγού:
Το νεότερο βίντεο του PCsteps
Κατέβασμα και εγκατάσταση WhoCrashed
Το WhoCrashed αναπτύσσεται από τη Resplendence Software, μια μικρή εταιρεία η οποία έχει δημιουργήσει εφαρμογές για τη διαχείριση του μητρώου, την προστασία αρχείων, την ασφάλεια δεδομένων, και την παρακολούθηση του συστήματος.
Μπορούμε να κατεβάσουμε το WhoCrashed από τη διεύθυνση:
http://www.resplendence.com/downloads
Ο σύνδεσμος για να κατεβάσουμε το πρόγραμμα βρίσκεται προς το τέλος της σελίδας.
Αν και δωρεάν, το WhoCrashed δεν θα επιχειρήσει να εγκαταστήσει toolbars ή ανεπιθύμητα προγράμματα κατά την εγκατάσταση, η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής.
Πώς το WhoCrashed κάνει την ανάλυση μπλε οθόνης
Όταν τα Windows συναντούν ένα σφάλμα αρκετά σοβαρό ώστε να οδηγήσει σε μπλε οθόνη, το πρώτο που κάνουν είναι να καταγράψουν όλες τις σχετικές πληροφορίες σε ένα αρχείο στο σκληρό δίσκο, που ονομάζεται Minidump. Το αρχείο αυτό αποθηκεύεται στο φάκελο c:\Windows\Minidump\ και έχει κατάληξη .dmp.
Επίσης, τα Windows αποθηκεύουν όλο το περιεχόμενο της RAM σε ένα αρχείο στο σκληρό δίσκο (memory dump), για περαιτέρω ανάλυση του σφάλματος. Το αρχείο με το memory dump αποθηκεύεται χύμα στο φάκελο C:\Windows.
Ανάλογα με το περιεχόμενο της RAM τη στιγμή του σφάλματος, το αρχείο με το memory dump μπορεί να έχει μέγεθος εκατοντάδες megabytes ή ακόμα και gigabytes.
Το πρόβλημα είναι πως τα αρχεία τύπου .dmp δεν έχουν αντιστοίχιση σε καμία από τις προεγκατεστημένες εφαρμογές των Windows. Αν επιχειρήσουμε να ανοίξουμε το Minidump πχ με το σημειωματάριο θα έχουμε σαν αποτέλεσμα ένα μήνυμα σφάλματος.
Το WhoCrashed, όμως, γνωρίζει πώς να ανοίξει αυτά τα αρχεία και να πραγματοποιήσει την ανάλυση μπλε οθόνης.
Το πρόγραμμα δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό στη χρήση. Αγνοούμε το ατέλειωτο κείμενο που έχουν προσθέσει οι δημιουργοί, και απλά κάνουμε κλικ στο κουμπί Analyze στη γραμμή εργαλείων.
Η ανάλυση μπλε οθόνης γίνεται μέσα σε δευτερόλεπτα. Τα αποτελέσματα θα εμφανιστούν στο ίδιο παράθυρο της εφαρμογής και θα χρειαστεί να κάνουμε scroll down για να τα δούμε.
Πρώτα εμφανίζεται το περιεχόμενο του Minidump.
Στη συνέχεια έχουμε την ανάλυση μπλε οθόνης μέσα από το memory dump.
Συνήθως η πληροφορία θα είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Έχοντας τα αποτελέσματα από την ανάλυση μπλε οθόνης, μπορούμε πλέον να προχωρήσουμε στα κατάλληλα βήματα για να εντοπίσουμε ακριβώς το πρόβλημα και να το διορθώσουμε.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον οδηγό μας:
Μπλε Οθόνη στα Windows: Διάγνωση και Αντιμετώπιση
Τι περαιτέρω πληροφορίες παρέχει το WhoCrashed
Πηγαίνοντας στην καρτέλα Dump files θα δούμε πόσα αρχεία Minidump και memory dump είναι αποθηκευμένα στο σύστημά μας. Κάθε ζεύγος αρχείων που έχει δημιουργηθεί την ίδια ημερομηνία και ώρα προέρχεται από την ίδια μπλε οθόνη.
Στην καρτέλα Local Drivers θα βρούμε μια πολύ χρήσιμη λίστα με τα αρχεία των Drivers του συστήματος και την περιγραφή τους.
Έτσι, αν η μπλε οθόνη αναφέρει το αρχείο ntoskrnl.exe, από αυτή τη λίστα βλέπουμε πως το πρόβλημα βρίσκεται στον πυρήνα NT (NT Kernel) του συστήματος. Αντίστοιχα το hal.dll αφορά το Hardware Abstraction Layer κλπ.
Ακόμα και αν η περιγραφή δεν μας λέει κάτι, θα μας βοηθήσει στο να ψάξουμε πιο συγκεκριμένα στο Internet ποιο είναι το πρόβλημά μας, και να βρούμε τι χρειάζεται να κάνουμε για να το επιλύσουμε.
Είχατε κάποια δυσκολία με την ανάλυση μπλε οθόνης στο WhoCrashed?
Αν οτιδήποτε στον οδηγό δεν λειτούργησε όπως περιγράψαμε, και δεν καταφέρατε να ολοκληρώσετε την ανάλυση μπλε οθόνης με το WhoCrashed, γράψτε μας στα σχόλια.
Αν το WhoCrashed λειτούργησε κανονικά και έχετε την ανάλυση μπλε οθόνης, θα βρείτε ακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να εντοπίσετε και να διορθώσετε το πρόβλημα στον οδηγό:
Μπλε Οθόνη στα Windows: Διάγνωση και Αντιμετώπιση
Το κανάλι του PCsteps στο YouTube






Υποστηρίξτε τη λειτουργία του PCsteps
Θέλετε να υποστηρίξετε το PCsteps στη λειτουργία του, για να δημοσιεύουμε καθημερινά υψηλής ποιότητας οδηγούς και βίντεο σχετικά με την τεχνολογία?
Μπορείτε να κάνετε ένα like στη σελίδα μας στο Facebook, να μοιραστείτε τον οδηγό με τους φίλους σας, και να επιλέξετε τις φιλικές μας επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές σας αγορές, από τους παρακάτω συνδέσμους:
- Pigogo.gr Επιστροφή χρημάτων σε κάθε σου online αγορά από 450+ επώνυμα ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με μία δωρεάν εγγραφή!
- E-shop.gr
- E-Lenovo
- Media Markt
- Public
Με κάθε σας αγορά, και χωρίς να χρεώνεστε τίποτα επιπλέον, το site μας θα παίρνει μια πολύ μικρή προμήθεια, η οποία είναι σημαντική βοήθεια για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων και τις αμοιβές των συνεργατών.
Αν προτιμάτε αγορές από την Κίνα, για να πετύχετε καλύτερες τιμές, συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα κινέζικα e-shop:
Δείτε τι να προσέχετε στις αγορές από Κίνα για να αποφύγετε το τελωνείο.
Για την πλήρη προστασία όλων σας των συσκευών με Windows, Android, iOS, και MacOS, το PCsteps εμπιστεύεται, χρησιμοποιεί, και προτείνει τα προϊόντα ασφαλείας της Bitdefender.
Μάλιστα, μπορείτε σε αποκλειστικότητα να δοκιμάσετε το Bitdefender Internet Security δωρεάν για 90 ημέρες.
Άγγελε καλησπέρα.. Είχα την ίδια μέρα 2 μπλε οθόνες. Η ανάλυση έδειξε αυτά τα δύο. ntkrnlmp.exe, ntoskrnl.exe. Ξέρεις τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Δεν βοηθάει καθόλου αυτό που γράφεις, δες ξανά τον οδηγό για το πληροφορίες χρειάζεσαι για τα σφάλματα
Αυτές είναι οι πληροφορίες που μου δίνει το πρόγραμμα.
Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το antivirus αν έχεις και τρέξε από την γραμμή εντολών chkdsk /f.
Επίσης τρέξε ένα memtest
https://www.pcsteps.gr/40472-έλεγχος-μνήμης-ram-δωρεάν-μέθοδοι/
Άσχετο αλλά σχετικό ταυτόχρονα... review για τη καινούργια (v.9) έκδοση του Advanced Systemcare της
iobit κάνατε τελικά; Αν ναι, μήπως μπορείτε να με παραπέμψετε στο σχετικό άρθρο;
Θα κάνουμε στις επόμενες ημέρες. Καλό είναι ερωτήσεις εκτός θέματος να τις κάνεις εδώ: https://www.pcsteps.gr/questions-answers/
Είχα μπλε οθόνη σε καινούριο λαπτοπ και απο οτι καταλαβαίνω έφταιγε η κεραία για το wifi. Από το device manager μου λέει πως είναι up-to-date. (αμέσως μετά την μπλε οθόνη έκανε εγκατάσταση αρκετές ενημερώσεις)Μπορώ με κάποιο τρόπο να ελέγξω αν τώρα είναι οκ, ή θα απλά θα ελπίζω να μην ξανασυμβεί;
Το αφήνεις να δεις αν θα την βγάλει ξανά. Αν ναι, κάνε ένα έλεγχο τις μνήμες σου.
Καλησπερα, τον τελευταιο καιρο αντιμετωπιζω αρκετα προβληματα με blue screen οταν παιζω καποιο παιχνιδι οπως το league of legends, αλλα καμια φορα ακομα και οταν μιλαω στο facebook και στο skype ταυτοχρονα. Ειμαι ενα βημα πριν το φορματ απλα ειπα να δωσω μια ευκαιρια στο whocrashed μηπως ειναι και μεγαλυτερο το προβλημα και πραγματικα ηταν τρομερο προβλημα. Μου βγαζει το παρακατω και οι αποψεις διιστανται για το τι πρεπει να κανω σε αντιστοιχα τοπικ στο google, μηπως ξερετε καποια λυση;
Αν έχεις κάνει OC κάνε επαναφορά. Επίσης μπορεί να παίζει πρόβλημα με τις μνήμες σου, δες αν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. δοκίμασε με μια μόνο να δεις αν συνεχίζει το πρόβλημα.
On Sun 6/12/2015 12:31:04
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΙΣΥΧΗΣΩ?
μμ GMT your computer crashed
crash dump file:
C:WindowsMinidump120615-17830-01.dmp
This was probably caused by the
following module: dxgkrnl.sys (dxgkrnl+0x6F63)
Bugcheck code:
0x100000EA (0xFFFFFA8008042B60, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M
file path:
C:Windowssystem32driversdxgkrnl.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: DirectX Graphics
Kernel
Bug check description: This indicates that a thread in a device driver
is endlessly spinning.
This appears to be a typical software driver bug and
is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a
standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly
this problem is caused by another driver on your system that cannot be
identified at this time.
On Sun 6/12/2015 12:31:04 μμ GMT your computer
crashed
crash dump file: C:Windowsmemory.dmp
This was probably
caused by the following module: atikmdag.sys (atikmdag+0x44703)
Bugcheck code: 0xEA
(0xFFFFFA8008042B60, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
file path:
C:Windowssystem32driversatikmdag.sys
product: ATI Radeon
Family
company: Advanced Micro Devices, Inc.
description: ATI Radeon
Kernel Mode Driver
Bug check description: This indicates that a thread in a
device driver is endlessly spinning.
This appears to be a typical software
driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third
party driver was identified as the probable root cause of this system error. It
is suggested you look for an update for the following driver: atikmdag.sys (ATI
Radeon Kernel Mode Driver, Advanced Micro Devices, Inc.).
Google query:
Advanced Micro Devices, Inc.
THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
Μην ανοίγεις την ίδια ερώτηση 2 φορές.
Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το συγκεκριμένο πρόβλημα σε Windows 8.1 ..
Το πρόβλημα είναι το wifi. Γράψε μας το μοντέλο του Laptop, θα το βρεις στο κάτω μέρος του laptop καθώς και το λειτουργικό σύστημα που έχεις.
Toshiba ... SATELLITE C855-2CL
Το λειτουργικό σύστημα είναι τα Windows 8.1.
Kαλησπέρα,τι ακριβώς χρειαζεται να κανωω;;
On Sun 27/12/2015 8:54:30
μμ GMT your computer crashed
crash dump file:
C:WindowsMinidump122715-28953-01.dmp
This was probably caused by the
following module: ndis.sys
(ndis+0x37A96)
Bugcheck code: 0x9F (0x4, 0x258, 0xFFFFFFFF84BA0D48,
0xFFFFFFFF8272CB24)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
file path:
C:Windowssystem32driversndis.sys
product: Λειτουργικό σύστημα Microsoft® Windows®
company:
Microsoft Corporation
description: Πρόγραμμα
οδήγησης NDIS 6.20
Bug check description: This bug check indicates that the
driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a
typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware
problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system
configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another
driver on your system that cannot be identified at this time.
Δεν βρίσκω το laptop σου. Δοκίμασε εδώ να βάλεις το serial number http://support.toshiba.com/support/drivers
Στην λίστα που θα σου βγάλει κατέβασε και κάνε εγκατάσταση τον wifi driver
Τρέξε από την γραμμή εντολών με δικαιώματα διαχειριστή sfc /scannow
Έχετε δίκιο, δεν εμφανίζει το μοντέλο.. σε αυτή τη περίπτωση τι κάνω;
Στο σημείο που βάζεις το μοντέλο, βάλε το serial number είναι επίσης στο κάτω μέρος του υπολογιστή σου. Γράφει Serial No.
Εξαιρετικό άρθρο και πάλι. Μου βγάζει αυτό τι πρέπει να κάνω, το έψαξα άλλα δεν έβγαλα άκρη
crash dump file: C:WindowsMinidump32016-21434-01.dmp
This was probably caused by the following module: dxgkrnl.sys (dxgkrnl+0x6F63)
Bugcheck code: 0x100000EA (0xFFFFFA800405B060, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M
file path: C:Windowssystem32driversdxgkrnl.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: DirectX Graphics Kernel
Bug check description: This indicates that a thread in a device driver is endlessly spinning.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.
Κάνε ενημέρωση των drivers της κάρτας γραφικών, αν έχεις την τελευταία έκδοση, αφαίρεσε τους και κάνε επανεγκατάσταση.
Καλησπέρα σας και από μένα. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλεία. Είχα και γω ένα απρόοπτο με μπλε οθόνη μία φορά μέχρι τώρα. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του WhoCrashed. Θα σας ήμουν υπόχρεος αν μου δίνατε μία λύση.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δείχνει την κάρτα γραφικών. Δες αν υπάρχουν νέοι drivers για να τους ενημερώσεις, ειδάλλως κάνε απεγκατάσταση αυτούς που έχεις και μετά ξανά εγκατάσταση.
αλησπερα.Εχω ενα σοβαρό πρόβλημα με τον υπολογιστή μου.Ξαφνικα κρασαρι...Στις καλες περιπτώσεις η οθόνη σταματάει να λειτουργεί η δείχνει οτι νανε και επανέρχεστε μετά απο λιγο και λεει το σύστημα οι drivers σταματήσαν να λειτουργούν και ανακτήθηκαν με επιτιχια.Και στις κακες κρασαρι τέλειος και δεν ανταποκρινετε με τιποτα και πρέπει να τον κλείσεις απο το κουμπι.Πιστευω οτι φτενέ οι drivers οι η κάρτα γραφικων.Βεβαια μπορεί να πέφτω και εξω.Αλλαξα μερικούς drivers χωρίς ομως αποτέλεσμα,το πρόβλημα εξακολουθεί να υπαρχει.Και εχω αρχίσει να απελπίζομαι επειδή τα κρασαρισματα γίνονται όλο και πιο συχνά κιριως οταν παιζω παιχνιδια.Αυτην την στιγμή ειμαι με την on board καρτα γραφικών της μητρικής γιατι πριν δεν ανοιγε ο υπολογιστης.Επισης ελενξα της θερμοκρασίες ολα σε φυσιολογικά πλαίσια ειναι απο 30-35 ακομη και τηε καρτας γραφικών μου.
Το σύστημα μου ειναι:
cart:Asus radeon R9 270
Cpu:Intel i7 6700k
ram:ddr4 16giga 3000Mgh
Mobo:Z170-a
Psu:Corsair RMx Series 750W
2 σκληρή δίσκοι 1 τερρα ο καθένας Western Digital Caviar Blue 1TB 3.5" SATA ΙΙΙ
1 SSD Samsung 850 Evo 250GB.
Επισης εκανα και analyze απο το WhoCrashed και αυτα ειναι τα απολεσματα :
http://prntscr.com/bf4kvx
http://prntscr.com/bf4mqr
http://prntscr.com/bewqoi
Δεν βοηθάει κανέναν να ανοίγεις την ίδια ερώτηση 2 φορές και να την σκορπάς σε διάφορα σημεία του site
καλησπέρα! σήμερα μου έτυχε μια μπλε οθόνη ενώ είχα ανοιχτό το pc χωρίς να είμαι μπροστα για να το δω... τρέχοντας το πρόγραμμα μου έβγαλε την παρακάτω εικόνα. μήπως μπορείτε να μου πείτε τι πρόβλημα υπάρχει?
σας ευχαριστώ πολύ!
Δοκίμασε να απεγκαταστήσεις το sony ericsson suite και να το εγκαταστήσεις ξανά.
όπως άλλαξα σκληρό πριν κανένα μήνα, δεν το έχω εγκαταστήσει (και δεν το βγάζει ούτε στην λίστα με τα προγράμματα )
Δεν μπορεί να μην έχει εγκατασταθεί ποτέ σε αυτόν τον σκληρό και να στο βγάζει στην μπλε οθόνη
έχω κοιτάξει και στη κατηγορία προγράμματα απο τον πίνακα ελέγχου, και στο revo unistaller καθώς και στο ccleaner και δεν το βρίσκω πουθενά
Μπορεί να μην εμφανίζεται γιατί το είχες εγκαταστήσει και δεν έγινε σωστά η απεγκατάσταση, αλλά αποκλείεται να μην έχει εγκατασταθεί ποτέ στον δίσκο.
μάλιστα....τι να πω..μπορεί να μην θυμάμαι...υπάρχει κάποιος τρόπος για να το λύσω?
Δες αν υπάρχει εδώ το αρχείο seehcri.sys c:windowssystem32drivers και δοκίμασε να το αφαιρέσεις, δες στην διαχείριση συσκευών αν υπάρχει στις usb θύρες κάτι που να σου αναγράφει sony και κάνε απεγκατάσταση, δες στον πίνακα έλεγχου αν υπάρχει κάποιο εικονίδιο update service και κάνε επίσης απεγκατάσταση, μετά επανεκκίνηση τον υπολογιστή.
https://snag.gy/D8eMkj.jpg
Εκανα τον ελεγχο και τα αποτελεσματα ειναι αυτα! Μπορειτε να μου πειτε ποιο ειναι το προβλημα;;
Καλησπέρα.
Πιθανόν να έχεις κάποιο πρόβλημα με τις θερμοκρασίες. Δες με κάποιο πρόγραμμα τις θερμοκρασίες σου σε κατάσταση idle, αλλά και όταν ζορίζεται ο υπολογιστής.
Παιδιά καλημέρα. Εχω και εγω το ιδιο πρόβλημα με μπλε οθόνη. Οχι παντα αλλα που και που με θυμάται.
Το μήνυμα που μου βγάζει το Whocrashed einai : On Sun 23/4/2017 12:24:03 πμ your computer crashed
crash dump file: C:Windowsmemory.dmp
This was probably caused by the following module: hal.dll (hal!HalBugCheckSystem+0x1E3)
Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA8007CA0028, 0xF2000000, 0x20008F)
Error: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR
file path: C:Windowssystem32hal.dll
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Hardware Abstraction Layer DLL
Bug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA).
This is likely to be caused by a hardware problem. This problem might also be caused because of overheating (thermal issue).
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.
Μήπως υπάρχει καμμια ιδέα τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ.
Καλησπέρα Φώτη, μήπως το σύστημα σου υπερθερμαίνεται ? Γιατί στην ανάλυση κάτι τέτοιο αναφέρει..
Δεν φαινεται κατι τετοιο. Αυτη ειναι η εικονα απο το Speccy ... https://uploads.disquscdn.com/images/aa41236ce408771cc5d1c2eccb6fc5eedffd399e9f0d895095950a9f0a5ff375.jpg
Φίλε μου μπορεί να φταίνε οι ram https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/blue-screen-0x00000124-and-haldll-error/2505f2c0-7223-49dc-b86b-6c43345a1432 , δοκίμασε να τις αλλάξεις θέσεις. Το πρόβλημα ξεκίνησε ξαφνικά ?
Καλησπέρα,
Τρέχοντας το WhoCrashed μου βγαζει τις παρακατω πληροφοριες σχετικα με το κρασαρισμα. Το λαπτοπ ειναι καινουργιο, φοραει Windows 10, εχει malwarebytes και bitdefender. Θα με βοηθούσε πολύ η γνώμη σας.
https://uploads.disquscdn.com/images/5944e2a0a1a06a96e82c7d21f913b42f72c23f23c87751cd0068cb499f7a0b17.png
Καλησπέρα Πέτρο,
Έχεις κάνει overclock στο σύστημά σου; Αν όχι, δοκίμασε να περάσεις από την αρχή τους drivers για το υλικό σου.
Ευχαριστώ για την γρήγορα απάντηση Γιώργο. Οχι κανενα overlock. Υπαρχει καποιο αντίστοιχο τόπικ για την εγκατάσταση των drivers; Γιατί δεν έχω ιδέα πως γίνεται από την αρχή.
Απλά μπαίνεις στη σελίδα του κατασκευαστή του laptop σου, τους κατεβάζεις και τους εκτελείς. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Αν δεν τους βρίσκεις, πες μου το μοντέλο του laptop για να σου τους βρω.
τελικα οι ram φταιγανε, αλλα το ανακαλυψα καπως αργα και δεν μου τις αντικαθιστουν απο το eshop γιατι περασαν λεει 14 μερες. Αυτα παθαινει κανεις οταν αγοραζει απροσωπα απο το ιντερνετ. Σευχαριστω παντως.
Είναι ασύμβατες ή ελαττωματικές ?
Χαίρετε,
Εγώ εδώ και ένα μήνα αντιμετωπίζω αυτή την ομορφιά!
https://uploads.disquscdn.com/images/93b1c66d198f82e405e6c9d571a842fff4e359034c904b1e278d8340a7959671.png
Έτρεξα χτες το διαγνωστικό μνήμης (με διάρκεια γύρω στις 4 ώρες), αλλά δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα. Επίσης, το κρασάρισμα συμβαίνει σε τυχαίες στιγμές, οπότε δε μπορώ να το αναπαράξω. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα φίλε μου, το μυαλό μου πάει κατευθείαν στη RAM. Εάν έχει δύο, δοκίμασε να αφαιρέσεις μία εκ των δύο και να δεις εάν οι μπλε οθόνες συνεχίζονται.
Καλησπέρα φίλε μου, αυτό ξεκίνησε ξαφνικά?
Πήρα το laptop σε προσφορά με εγκατεστημενα linux (δωρεάν). Ζητησα και μου εσπασε τον δισκο σε 2 μέρη για να βάλω windows στο ενα και ubuntu ως άρχαριος στα linux που είμαι. Μετά απο 2 μερες άρχισε να το εμφανίζει (Στα windows, στα linux limitless που είχε ποτε). Απο αυτα που διάβασα σε αλλους υπάρχει η υποψια να έχει αλλη καρτα απο αυτην που πρέπει να εχει. Για την ώρα είμαι με καλώδιο και κλειστό wifi. Λογικά δεν θα εμφανιστή το ίδιο θέμα αλλά αναμένω.
Φίλε μου ποια κάρτα γραφικών έχει το σύστημα σου? Σε περίπτωση που δεν έχεις εγκαταστήσει το σωστό driver ή δεν είναι ο ποιο πρόσφατος είναι πιθανό να οφείλονται σε αυτό οι μπλε οθόνες.
Καλησπέρα οι drivers είναι οι τελευταίοι.(επαλήθευση)? Οι κάρτες είναι intel graphics 360 και NVIDIA Getforce GTX1050
Οπότε να υποθέσω εγκατέστησες τους σωστούς..Οι μπλε οθόνες συνεχίζουν?
Καλησπέρα Γιώργο
Δοκίμασε να εγκαταστήσεις από την αρχή τους drivers δικτύου. Αν δεν δεις διαφορά, δοκίμασε μια επιδιόρθωση των Windows.
Καλησπέρα συνονόματε!
Ξαναπέρασα driver και τώρα περιμένω να δω αν θα ξαναγίνει Blue screen
Καλημέρα,
Αντιμετωπίζω και εγώ ένα πρόβλημα με την μπλε οθόνη τι μπορεί να φταίει? ευχαριστώ
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled on your computer.
Crash dump directories:
C:WINDOWS
C:WINDOWSMinidump
On Thu 11/7/2019 6:02:35 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMinidump 71119-5687-01.dmp
This was probably caused by the following module: netwtw04.sys (0xFFFFF8041CEA911F)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFD08083A9A3C0, 0x2, 0x0, 0xFFFFF8041CEA911F)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwtw04.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This bug check belongs to the crash dump test that you have performed with WhoCrashed or other software. It means that a crash dump file was properly written out.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwtw04.sys Intel Corporation DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
On Thu 11/7/2019 6:02:35 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMEMORY.DMP
This was probably caused by the following module: netwtw04.sys (0xFFFFF8041CEA911F)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFD08083A9A3C0, 0x2, 0x0, 0xFFFFF8041CEA911F)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwtw04.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This bug check belongs to the crash dump test that you have performed with WhoCrashed or other software. It means that a crash dump file was properly written out.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwtw04.sys Intel Corporation DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled on your computer.
Crash dump directories:
C:WINDOWS
C:WINDOWSMinidump
On Fri 12/7/2019 12:53:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMinidump 71219-4765-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1BC900)
Bugcheck code: 0x133 (0x1, 0x1E00, 0xFFFFF8042996E350, 0x0)
Error: DPC_WATCHDOG_VIOLATION
file path: C:WINDOWSsystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: The DPC watchdog detected a prolonged run time at an IRQL of DISPATCH_LEVEL or above. This could be caused by either a non-responding driver or non-responding hardware. This bug check can also occur because of overheated CPUs (thermal issue).
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.
On Fri 12/7/2019 12:53:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMEMORY.DMP
This was probably caused by the following module: netwtw04.sys (netwtw04+0x34c82)
Bugcheck code: 0x133 (0x1, 0x1E00, 0xFFFFF8042996E350, 0x0)
Error: DPC_WATCHDOG_VIOLATION
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwtw04.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: The DPC watchdog detected a prolonged run time at an IRQL of DISPATCH_LEVEL or above. This could be caused by either a non-responding driver or non-responding hardware. This bug check can also occur because of overheated CPUs (thermal issue).
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwtw04.sys Intel Corporation DPC_WATCHDOG_VIOLATION
On Fri 12/7/2019 12:47:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMinidump 71219-4906-01.dmp
This was probably caused by the following module: netwbw02.sys (0xFFFFF80058894565)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFE000B77A4000, 0x2, 0x0, 0xFFFFF80058894565)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwbw02.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This bug check belongs to the crash dump test that you have performed with WhoCrashed or other software. It means that a crash dump file was properly written out.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwbw02.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwbw02.sys Intel Corporation DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
3 crash dumps have been found and analyzed. 2 third party drivers have been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:
netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation)
netwbw02.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation)
If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination with the errors that have been reported for these drivers. Include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions on the web by users who have been experiencing similar problems.
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled on your computer.
Crash dump directories:
C:WINDOWS
C:WINDOWSMinidump
On Fri 12/7/2019 12:53:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMinidump 71219-4765-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1BC900)
Bugcheck code: 0x133 (0x1, 0x1E00, 0xFFFFF8042996E350, 0x0)
Error: DPC_WATCHDOG_VIOLATION
file path: C:WINDOWSsystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: The DPC watchdog detected a prolonged run time at an IRQL of DISPATCH_LEVEL or above. This could be caused by either a non-responding driver or non-responding hardware. This bug check can also occur because of overheated CPUs (thermal issue).
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.
On Fri 12/7/2019 12:53:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMEMORY.DMP
This was probably caused by the following module: netwtw04.sys (netwtw04+0x34c82)
Bugcheck code: 0x133 (0x1, 0x1E00, 0xFFFFF8042996E350, 0x0)
Error: DPC_WATCHDOG_VIOLATION
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwtw04.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: The DPC watchdog detected a prolonged run time at an IRQL of DISPATCH_LEVEL or above. This could be caused by either a non-responding driver or non-responding hardware. This bug check can also occur because of overheated CPUs (thermal issue).
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwtw04.sys Intel Corporation DPC_WATCHDOG_VIOLATION
On Fri 12/7/2019 12:47:04 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:WINDOWSMinidump 71219-4906-01.dmp
This was probably caused by the following module: netwbw02.sys (0xFFFFF80058894565)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFE000B77A4000, 0x2, 0x0, 0xFFFFF80058894565)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:WINDOWSsystem32driversnetwbw02.sys
product: Intel® Wireless WiFi Link Adapter
company: Intel Corporation
description: Intel® Wireless WiFi Link Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This bug check belongs to the crash dump test that you have performed with WhoCrashed or other software. It means that a crash dump file was properly written out.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: netwbw02.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation).
Google query: netwbw02.sys Intel Corporation DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
3 crash dumps have been found and analyzed. 2 third party drivers have been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:
netwtw04.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation)
netwbw02.sys (Intel® Wireless WiFi Link Driver, Intel Corporation)
If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination with the errors that have been reported for these drivers. Include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions on the web by users who have been experiencing similar problems.
Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.