Όταν επιλέγουμε εικόνες για τα social media θέλουμε να φαίνονται σωστά, να μην κόβονται περίεργα, ούτε να παραμορφώνονται. Κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες στον τομέα αυτόν, με διαφορετικές διαστάσεις και μέγεθος για τα αρχεία εικόνων που ανεβάζουμε. Σε αυτόν τον αναλυτικό οδηγό θα δούμε τις σωστές διαστάσεις εικόνας για όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δείτε τις ενότητες του οδηγού

Προτάσεις συνεργασίας

Διαφημίστε την επιχειρησή σας στο site του PCsteps, ή και στο κανάλι μας στο YouTube.

Επικοινωνία

Γίνε VIP μέλος στο PCSteps

Τα μέλη διαβάζουν όλα μας τα άρθρα χωρίς διαφημίσεις, και έχουν επιπλέον μοναδικά προνόμια.

Συμμετοχή

Γενικοί κανόνες

Αρχικά, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να αναφέρουμε κάποιους βασικούς κανόνες – οδηγίες για καλύτερα αποτελέσματα.

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούμε στο διαδίκτυο συνίσταται να είναι σε μορφή PNG, ιδιαίτερα αν πρόκειται για εικόνες που περιέχουν κείμενο ή κάποιο λογότυπο.

Η καλύτερη και πιο συμβατή μορφή βίντεο είναι το MP4, με κωδικοποίηση .h264 και ήχο AAC. Θα μας προσφέρει αρκετά καλή ποιότητα εικόνας και ήχου, σε μικρό μέγεθος αρχείου.

Γενικότερα, αποφεύγουμε την τοποθέτηση σημαντικών στοιχείων στις άκρες της εικόνας.

Οι σελίδες των κοινωνικών δικτύων πραγματοποιούν αυτόματη αναπαραγωγή των βίντεο. Γι' αυτό καλό είναι να φροντίζουμε τα πρώτα δευτερόλεπτα να κεντρίζουν το ενδιαφέρουν του χρήστη.

Εφόσον καλύψαμε τις γενικές οδηγίες, θα συνεχίσουμε βλέποντας αναλυτικά τις σωστές διαστάσεις εικόνας σε pixel, για το κάθε ένα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Facebook

Πρώτο στη λίστα μας είναι το Facebook, το οποίο χρησιμοποιείται από αρκετούς ως μέσο διαφήμισης, ενημέρωσης, και δημιουργίας ομάδων.

Εικόνα προφίλ

Η εικόνα του προφίλ μας εμφανίζεται σε πολλά σημεία της ιστοσελίδας, καθώς και σε πολλές σελίδες που χρησιμοποιούν διάφορα πρόσθετα.

  • Οι διαστάσεις εικόνας προφίλ πρέπει να είναι 180×180.
  • Για καλύτερη ποιότητα προτείνεται οι διαστάσεις να είναι 320×320.
  • Στον υπολογιστή εμφανίζεται ως 160×160.
  • Σε κινητό τηλέφωνο έχει μέγεθος 128×128.
  • Στις δημοσιεύσεις μας η εικόνα θα έχει διαστάσεις 40×40.
  • Η εικόνα προφίλ καλύπτει ένα τμήμα διαστάσεων 170×144 από το εξώφυλλο της σελίδας μας.
  • Η μορφή της εικόνας προφίλ στις δημοσιεύσεις είναι κυκλική, παρόλο που στη σελίδα μας παραμένει τετράγωνη.

Εικόνα εξωφύλλου

Το εξώφυλλο εμφανίζεται μόνο στον τοίχο μας, αλλά έχει σημαντικά μεγάλες διαστάσεις.

  • Η εικόνα εξωφύλλου απαιτείται να έχει διαστάσεις 851×315, διότι σύμφωνα με το Facebook, βελτιώνεται ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας.
  • Στις οθόνες των smartphone οι διαστάσεις είναι 640×360.
  • Οι μικρότερες επιτρεπτές διαστάσεις για την εικόνα εξωφύλλου είναι 400×150.

Εικόνες δημοσιεύσεων

Κάθε δημοσίευση μπορεί να περιέχει και εικόνες. Οι εικόνες αυτές πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, αν θέλουμε να προβάλλονται σωστά.

  • Οι εικόνες των δημοσιεύσεων προτείνεται να έχουν διαστάσεις έως 1200×630.
  • Στο feed εμφανίζονται με μέγιστο πλάτος 470 και αναλογία 1:1.
  • Στη σελίδα μας το μέγιστο πλάτος είναι 504, και αναλογία 1:1.

Κοινοποίηση συνδέσμων

Η κοινοποίηση ενός οποιουδήποτε συνδέσμου συνήθως συνοδεύεται από κάποια χαρακτηριστική φωτογραφία.

  • Στις κοινοποιήσεις συνδέσμων οι διαστάσεις εικόνας είναι 1200×627.
  • Οι μικρότερες διαστάσεις των τετράγωνων εικόνων στο feed είναι 154×154, ενώ στη σελίδα μας είναι 116×116.
  • Οι ορθογώνιες εικόνες δύναται να έχουν τουλάχιστον 470×246 μέγεθος στο feed, και 484×252 στη σελίδα μας.
  • Το Facebook αλλάζει τις διαστάσεις εικόνας ώστε να ταιριάζουν με τις ελλάχιστες δυνατές.
  • Για καλύτερα αποτελέσματα, είναι καλό να έχουμε την ανάλυσή τους ορισμένη σε αυτές τις διαστάσεις.

Επισημασμένη εικόνα

Στην προσωπική μας σελίδα στο Facebook έχουμε τη δυνατότητα να επισημαίνουμε σημαντικές στιγμές. Η συγκεκριμένες δημοσιεύσεις εμφανίζονται στην κορυφή του τοίχου μας και έχουν αυξημένες διαστάσεις, σε σχέση με τις υπόλοιπες εικόνες.

  • Προτείνεται οι διαστάσεις εικόνας να είναι 1200×717.
  • Στη σελίδα εμφανίζονται με μέγεθος 843×504.
  • Επιλέγουμε πάντα μεγαλύτερη ανάλυση, για να έχουμε καλύτερη ποιότητα.

Εικόνα εκδήλωσης

Όταν δημιουργούμε μία εκδήλωση στο Facebook, μπορούμε να ρυθμίσουμε και μία χαρακτηριστική εικόνα.

  • Μία εικόνα εκδήλωσης έχει μέγιστες διαστάσεις 1920×1080
  • Το Facebook αλλάζει τις διαστάσεις εικόνας σε 470×174, με τις οποίες και εμφανίζεται στο feed.

Βίντεο

Η σελίδα του Facebook δέχεται βίντεο με αναλογία διαστάσεων 16:9 ή 9:16, ανάλυσης έως 1080p, και μέγεθος αρχείου μέχρι 4GB.

Διαφημίσεις

Δυστυχώς, το Facebook έχει γενικότερα το πιο περίπλοκο σύστημα εικόνων. Το παραπάνω ισχύει και για τις διαφημίσεις που φιλοξενεί η ιστοσελίδα.

Ωστόσο, ευτυχώς παρέχει αναλυτικό οδηγό για τις σωστές διαστάσεις εικόνας στις διαφημίσεις, και όχι μόνο.

Instagram

Το Instagram, αν και κύριο στοιχείο του είναι οι εικόνες, έχει ιδιαιτέρως πιο απλό σύστημα από αυτό του Facebook.

Ο βασικότερος κανόνας που ακολουθούμε είναι η διατήρηση της αναλογίας 1:1, καθώς σχεδόν όλες οι εικόνες του Instagram είναι τετράγωνες.

Φωτογραφία προφίλ

Η φωτογραφία προφίλ του Instagram εμφανίζεται παντού με κυκλικό σχήμα, και πρέπει να έχει διαστάσεις εικόνας 110×110.

Φωτογραφίες δημοσιεύσεων

  • Οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται στο Instagram έχουν μέγιστες διαστάσεις 1080×1080.
  • Η εφαρμογή μειώνει το μέγεθος των εικόνων στο 612×612.
  • Οι εικόνες στο feed έχουν διαστάσεις εικόνας 510×510.
  • Οι δημοσιεύσεις δύναται να περιέχουν:
    • οριζόντιες εικόνες με αναλογία 1.91:1
    • κάθετες εικόνες με αναλογία 4:5

Μικρογραφίες

Οι μικρογραφίες που εμφανίζονται στην Instagram σελίδα μας, έχουν διαστάσεις εικόνας 161×161.

Ακόμη κι αν ανεβάσουμε κάποια ορθογώνια φωτογραφία, το Instagram θα την τοποθετήσει στο κέντρο και θα την κόψει.

Βίντεο

Στο Instagram μπορούμε να ανεβάσουμε και βίντεο. Το βίντεο θα πρέπει να έχει μέγιστο πλάτος 1080, διάρκεια από 3 έως 60 δευτερόλεπτα, και μέγεθος αρχείου 15MΒ.

Ιστορίες

Η οθόνη των ιστοριών υποστηρίζει μέγιστες διαστάσεις εικόνας 1080×1920, τόσο για φωτογραφίες, όσο και για βίντεο.

Οι μικρότερες διαστάσεις που δέχεται η εφαρμογή είναι 600×1067 και αναλογία 9:16.

Στην περίπτωση της εικόνας, αυτή εμφανίζεται μόνο για πέντε δευτερόλεπτα, ενώ ένα βίντεο μπορεί να έχει διάρκεια έως 15 δευτερόλεπτα και όγκο 1MB.

Διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις του Instagram εμφανίζονται τόσο στο feed, όσο και στις ιστορίες.

Για τις διαφημίσεις στην οθόνη των ιστοριών, ισχύουν τα ίδια που αναφέραμε πιο πάνω.

Όσον αφορά τις διαφημίσεις του feed, ισχύουν τα παρακάτω:

  • μέγιστο μέγεθος διαφήμισης 1936×1936
  • τετράγωνες διαφημίσεις διαστάσεων από 600×600
  • ορθογώνιες διαφημίσεις με διαστάσεις εικόνας από 600×315
  • κάθετες ορθογώνιες διαφημίσεις από 600×750

Twitter

Όπως τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, το Twitter έχει μία εικόνα προφίλ και κάποια βασική φωτογραφία στην κορυφή της σελίδας μας. Κατά τα άλλα, οι εικόνες των ειδοποιήσεων, τα βίντεο, και οι διαφημίσεις ακολουθούν μία συγκεκριμένη γραμμή.

Εικόνα Προφίλ

Στο Twitter η εικόνα προφίλ είναι κυκλική, και έτσι εμφανίζεται σε κάθε σημείο της ιστοσελίδας και της εφαρμογής.

  • Οι διαστάσεις εικόνας απαιτείται να είναι 400×400.
  • Το αρχείο μπορεί να έχει μέγεθος έως 2 MB.
  • Συμβατές μορφές εικόνας είναι: JPG, GIF και PNG.

Εικόνα επικεφαλίδας

Στο Twitter η κεντρική εικόνα αναφέρεται ως εικόνα επικεφαλίδας και είναι αρκετά μεγαλύτερη από των υπόλοιπων social media.

  • Προτείνεται να έχει διαστάσεις εικόνας 1500×500.
  • Η εικόνα αλλάζει μέγεθος διατηρώντας την αναλογία της.
  • Ο μέγιστος όγκος αρχείου είναι τα 5 MB.
  • Οι αποδεκτές μορφές αρχείου είναι: JPG, GIF και PNG.

Εικόνες δημοσιεύσεων

Οι δημοσιεύσεις του Twitter δύναται να περιέχουν έως τέσσερις εικόνες, που μπορούν να προβάλλονται όλες μαζί σε πλέγμα.

  • Το ελάχιστο μέγεθος εικόνας είναι 440×220.
  • Οι μέγιστες διαστάσεις εικόνας είναι 1024×512.
  • Πρέπει να διατηρούν αναλογία 2:1.
  • Το μέγεθος των εικόνων στο timeline είναι 506×253.
  • Οι εικόνες μπορούν να γίνουν επεξεργασία μέσω των εφαρμογών iOS και Android.
  • Υποστηρίζονται οι μορφές JPG, GIF, και PNG.
  • Μέγιστος όγκος αρχείου 5 MB για στατικές εικόνες, και 5 MB για κινούμενα GIFs στο κινητό ή 15 MB στο web.

Βίντεο

Τα βίντεο ακολουθούν τις ίδιες διαστάσεις με τις εικόνες, σε κάθε περίπτωση.

  • Μέγιστη επιτρεπτή διάρκεια είναι τα 140 δευτερόλεπτα.
  • Μέγιστος όγκος αρχείου: 512MB.
  • Επιτρεπτές μορφές: MP4 και MOV.

Διαφημίσεις

Η δημοφιλής πλατφόρμα του Twitter προσφέρει δέκα διαφορετικούς τύπους καρτών διαφημίσεων. Αναλυτικές οδηγίες και λεπτομέρειες βρίσκουμε στη σχετική σελίδα.

Google+

Το Google+ έχει την πιο παράξενη συλλογή απαντήσεων σχετικά με τις εικόνες που φιλοξενεί.

Εικόνα προφίλ

Στο προφίλ μας, η εικόνα προβάλλεται μόλις με διαστάσεις 60×60, και στις δημοσιεύσεις έχει διαστάσεις εικόνας 36×36. Παρ’ όλα αυτά:

  • Το ελάχιστο και προτεινόμενο μέγεθος είναι 250×250.
  • Προτείνεται να χρησιμοποιούνται εικόνες μεγάλου μεγέθους.
  • Μέγιστες διαστάσεις εικόνας: 5200×5300.
  • Μέγιστος όγκος αρχείου: 100MB.
  • Συμβατοί τύποι αρχείων: JPG, GIF και PNG.

Εικόνα εξωφύλλου

Αν φαίνονται παράλογες οι διαστάσεις της εικόνας προφίλ, τότε το εξώφυλλο είναι ακόμη πιο περίεργο.

  • Προβάλεται σε διαστάσεις 1080×608, που είναι και οι προτεινόμενες.
  • Ελάχιστες διαστάσεις εικόνας: 480×270.
  • Μέγιστο μέγεθος εικόνας: 2120×1192.
  • Όριο όγκου αρχείου: 100MB.
  • Επιτρεπόμενοι τύποι αρχείου: JPG, GIF και PNG.

Εικόνες δημοσιεύσεων

Στις εικόνες των δημοσιεύσεων πραγματοποιείται αλλαγή μεγέθους. Γενικά, ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Εμφανίζονται με πλάτος 426 και ύψος 279.
  • Το ύψος αλλάζει και μπορεί να είναι έως 373.
  • Επιτρέπεται να έχουν τουλάχιστον 497 πλάτος.
  • Οι μέγιστες διαστάσεις εικόνας είναι 2048×2048.
  • Οι μικρογραφίες στις δημοσιεύσεις συνδέσμων είναι 150×150.

Βίντεο

Στο Google+ δεν υπάρχει η δυνατότητα δημοσίευσης βίντεο, παρά μόνο διαμοιρασμού συνδέσμων που οδηγούν σε αυτά.

Οι δημοσιεύσεις που περιέχουν συνδέσμους βίντεο, μπορούν να εμπεριέχουν μία εικόνα. Η εικόνα αυτή ακολουθεί τους κανόνες που αναφέρθηκαν πιο πάνω.

Youtube

Το Youtube έχει σχέση με τον λογαριασμό μας Google, και κατ' επέκταση με το προφίλ μας στο Google+. Ως φωτογραφία προφίλ, χρησιμοποιείται αυτή του Google+.

Εικόνα καναλιού

Η εικόνα του καναλιού μπορεί να είναι διαφορετική από αυτή του λογαριασμού μας Google. Γι' αυτό έχουμε τη δυνατότητα να ορίζουμε διαφορετική εικόνα, μέσω των ρυθμίσεων.

  • Προτείνεται να έχει διαστάσεις 800×800.
  • Προβάλλεται με διαστάσεις εικόνας 98×98.
  • Επιτρέπονται οι τύποι αρχείων: JPG, GIF, BMP και PNG.

Εξώφυλλο καναλιού

Το εξώφυλλο του καναλιού εμφανίζεται στην κορφή της σελίδας μας στο Youtube.

  • Προτείνεται να έχει διαστάσεις εικόνας 2560×1440.
  • Η ασφαλής περιοχή είναι 1546×423, χωρίς τις περιοχές που καλύπτει η εικόνα προφίλ και τα social media.
  • Επιτρεπτό μέγεθος αρχείου: 4MB.
  • Συμβατοί τύποι αρχείων: JPG, GIF, BMP, και PNG.
  • Σε tablet προβάλλεται ως 1855×423.
  • Σε οθόνες κινητών έχει μέγεθος 1546×423.
  • Στην τηλεόραση οι διαστάσεις είναι 2560×1440.
  • Οι διαστάσεις κατά την προβολή της σελίδας σε οθόνη υπολογιστή είναι 2560×423, όπου είναι πάντα ορατά τα 1546×423.
  • Υπάρχει προσαρμοζόμενη περιοχή, που δύναται να προβάλει 507 pixel σε κάθε πλευρά της ασφαλούς περιοχής.

Μικρογραφία βίντεο

Όταν ανεβάζουμε ένα βίντεο στο Youtube, μπορούμε να ανεβάσουμε μία δική μας μικρογραφία, αντί να επιλέξει το ίδιο το site ένα frame από το βίντεο.

  • Τα βίντεο πρέπει να έχουν αναλογία 16:9.
  • Οι ελάχιστες προτεινόμενες διαστάσεις εικόνας είναι 1280×720.

LinkedIn

Το LinkedIn είναι κάτι σαν το social media των ελεύθερων επαγγελματιών, και όχι μόνο. Στη σελίδα του μπορούμε να διατηρούμε προσωπική σελίδα, καθώς και εταιρική σελίδα. Ως εκ τούτου, οι εικόνες που χρειαζόμαστε είναι αρκετές.

Προσωπική φωτογραφία προφίλ

Πρόκειται για τη βασικότερη εικόνα του προσωπικού μας προφίλ, και μάλιστα εμφανίζεται σε πολλαπλά σημεία της σελίδας.

  • Οι προτεινόμενες διαστάσεις εικόνας είναι από 400×400 έως 20000×20000. Αρκετά γενναιόδωρο το LinkedIn.
  • Πρέπει να έχει ελάχιστο μέγεθος 200×200.
  • Το μέγιστο μέγεθος αρχείου είναι 10MB.
  • Οι επιτρεπτοί τύποι αρχείου είναι JPG, GIF, και PNG.

Προσωπική εικόνα φόντου

Είναι η εικόνα που εμφανίζεται στην κορυφή του προφίλ και γι' αυτήν ισχύουν οι κανόνες:

  • Προτεινόμενο μέγεθος: 1584×396.
  • Μέγιστος όγκος αρχείου: 4MB.
  • Συμβατοί τύποι εικόνας: JPG, PNG, και GIF.

Λογότυπα εταιρείας

Στο LinkedIn χρησιμοποιούμε δύο διαφορετικά λογότυπα. Το ένα είναι αυτό που ανεβάζουμε στη σελίδα της εταιρείας και πρέπει:

  • Να έχει ελάχιστες διαστάσεις 300×300, που ταυτόχρονα είναι και οι προτεινόμενες.
  • Μέγιστο όγκο αρχείου στα 4MB.

Το δεύτερο προβάλλεται όταν εργαζόμενοι και εταιρείες αναζητούν τη δική μας εταιρεία. Για αυτήν την εικόνα ισχύουν τα εξής:

  • Ελάχιστο μέγεθος: 300×300, όπου γίνεται αυτόματη αλλαγή μεγέθους σε 60×60.
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 2ΜΒ.

Να τονίσουμε ότι και οι δύο εικόνες μπορούν να είναι σε μορφή PNG, JPG, ή GIF.

Εικόνα εξωφύλλου εταιρείας

Σε αντίθεση με την προσωπική εικόνα φόντου, η εταιρική εικόνα εξωφύλλου καλύπτει όλη την έκταση της κορυφής στη σελίδα της εταιρείας μας.

  • Προτείνεται να έχει διαστάσεις εικόνας 1536×768.
  • Ελάχιστες διαστάσεις: 1192×220.
  • Μέγιστος όγκος αρχείου: 4MB.
  • Στη σελίδα προβάλλεται ως 1400×425.
  • Οι συμβατοί τύποι αρχείου είναι: PNG, JPG, και GIF.

Εικόνα banner εταιρείας

Η εικόνα αυτή εμφανίζεται στην κορυφή του περιεχομένου της εταιρικής σελίδας. Καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε μία ιδιαίτερη εικόνα, που θα τραβά την προσοχή του χρήστη.

  • Οι ελάχιστες διαστάσεις εικόνας είναι 646×220.
  • Το μέγιστο μέγεθος αρχείου είναι 2MB.
  • Υποστηριζόμενοι τύποι αρχείου: PNG, JPG, και GIF.

Hero image

Εδώ πρόκειται για μία εικόνα που χρησιμεύει στην αναζήτηση προσωπικού. Η hero image είναι μία εικόνα που εμφανίζεται σε ξεχωριστή καρτέλα, που περιέχει τις ευκαιρίες καριέρας που προσφέρουμε.

Τοποθετείται μάλιστα στην κορυφή του περιεχομένου της σελίδας, και έχει μεγαλύτερο μέγεθος από οτιδήποτε άλλο.

  • Προτείνεται να είναι τουλάχιστον 1128×376.
  • Μέγιστος επιτρεπτός όγκος αρχείου: 2MB.
  • Συμβατές μορφές αρχείου: PNG, JPG, και GIF.

Pinterest

Το Pinterest είναι ιδιαίτερα συγκροτημένο, σε σχέση με άλλα κοινωνικά δίκτυα.

Εικόνα προφίλ

Η εικόνα του προφίλ έχει δύο διαστάσεις προβολής.

  • Εμφανίζεται ως 165×165 στην αρχική σελίδα.
  • Η διαστάσεις εικόνας στο υπόλοιπο Pinterest είναι 32×32.
  • Δεν μπορούμε να ανεβάσουμε εικόνες μεγαλύτερες από 10 MB.
  • Επιτρέπονται εικόνες σε μορφή JPG και PNG.

Μεγέθη pin

Τα pin του Pinterest εμφανίζονται παντού με σταθερό πλάτος 236, ενώ το ύψος τους είναι δυναμικό.

  • Τα pin δύναται να έχουν πλάτος έως 735.
  • Προτείνεται να χρησιμοποιούνται εικόνες με αναλογία 2:3 ή 1:3.5.

Πίνακες

Στο Pinterest δημιουργούνται πίνακες των έξι εικόνων.

  • Κάθε πίνακας χωρίζεται σε τρεις γραμμές των 100×200.
  • Επίσης, μπορεί να χωρίζεται σε μία των 200×200 και μία 100×200.
  • Η κάθε λωρίδα φιλοξενεί μία ή δύο εικόνες με διαστάσεις 200×200, 100×150, 100×100, ή 100×50.

Διαφημίσεις

Έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε προωθητικά pin στο Pinterest, οι διαστάσεις των οποίων πρέπει να είναι το πολύ 600×900 και με αναλογία 2:3 ή 1:3.5.

Tumblr

Το προφίλ μας στο Tumblr μοιάζει με έναν μεγάλο πίνακα. Παρ’ όλα αυτά, έχει κάποιους απλούς κανόνες.

Φωτογραφία προφίλ

Η φωτογραφία προφίλ εμφανίζεται δίπλα στις δημοσιεύσεις μας με διαστάσεις εικόνας 64×64.

  • Πρέπει να έχει ελάχιστο μέγεθος 128×128.
  • Οι επιτρεπτοί τύποι εικόνας είναι JPG, GIF, PNG, και BMP.

Φωτογραφίες προβολής πίνακα

Οι δημοσιευμένες εικόνες προβάλλονται ως 500×750, που είναι και το ελάχιστο επιτρεπτό μέγεθος.

  • Οι μέγιστες διαστάσεις εικόνας είναι 1280×1920.
  • Μέγιστος όγκος εικόνας: 10MB.
  • Όγκος κινούμενων GIF έως 1MB.
  • Μέγιστο πλάτος κινούμενων GIF 500 pixel.
  • Επιτρέπονται βίντεο έως 100MB/ημέρα.

Συλλογές φωτογραφιών

Μέσα στο Tumblr δημοσιεύονται συλλογές φωτογραφιών, που εμφανίζονται με πλάτος 500. Οι συλλογές έχουν όσες εικόνες θέλουμε, και εμφανίζονται η μία κάτω από την άλλη.

Εικόνες δημοσιεύσεων με συνδέσμους και κείμενο

Οι δημοσιεύσεις που περιέχουν συνδέσμους εμφανίζουν εικόνες με διαστάσεις 130×130.

Από την άλλη, οι δημοσιεύσεις κειμένου προβάλουν τις εικόνες με πλάτος 125, που επεκτείνεται με το πέρασμα του ποντικιού.

Διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις στο Tumblr προτείνεται να έχουν διαστάσεις εικόνας 1280×1920, αλλά επιτρέπεται να έχουν μέγεθος ως 10MB.

Διαβάστε περισσότερα για τα κοινωνικά δίκτυα στους αναλυτικούς οδηγούς μας:

Δημιουργία Λογαριασμού Facebook – Πρώτα Βήματα

Η δημιουργία λογαριασμού Facebook, εκτός από το να μας συνδέσει με τους φίλους μας, μπορεί να μας βοηθήσει στο να ενημερωθούμε, να βρούμε δουλειά, ή…

Οι 7 πιο Xρήσιμες Επεκτάσεις για το Facebook

Για πολλούς από εμάς, το να μπούμε στο Facebook είναι καθημερινή ενασχόληση. Όμως υπάρχουν κάποια στοιχεία που ίσως μας ενοχλούν, και που είναι αμφίβολο αν…

Αυτόματες Δημοσιεύσεις στα Social Media με το IFTTT

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας είναι ο αυτοματισμός. Γιατί να υποστούμε κάποια ανιαρή εργασία, όταν μπορούμε να την ρυθμίσουμε να γίνεται αυτόματα? Το…

Πλήρης και Δωρεάν Διαχείριση Λογαριασμών Social Media

Η ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα αποτελεί ζωτικό κομμάτι της επιτυχίας οποιασδήποτε ιστοσελίδας, προσωπικής ή εταιρικής. Στον οδηγό θα δούμε μια δωρεάν υπηρεσία για να κάνουμε δημοσιεύσεις…

Εσείς γνωρίζατε τις σωστές διαστάσεις εικόνας για τα social media;

Εσείς χρησιμοποιείται τα κοινωνικά δίκτυα; Γνωρίζατε όλες αυτές τις παραμέτρους των εικόνων; Αν όχι, φανταζόσασταν ποτέ ότι η άριστη παρουσία μας στα social media απαιτεί τόση προσοχή και δουλειά;

Πείτε μας στα σχόλια τις εντυπώσεις και τις απορίες σας.