Βοήθεια

Εδώ μπορείς να βρεις όλες τις Συχνές Ερωτήσεις ομαδοποιημένες σε κατηγορίες. Αν παρόλα αυτά δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας!

Συχνές ερωτήσεις ανά κατηγορία

Τι είναι η επιστροφή χρημάτων και πώς δουλεύει;

Αυτό ακριβώς που λέει και το όνομα: επιστροφή χρημάτων από τις αγορές σου! Μέσα από το Pigogo, μπορείς να πραγματοποιείς τις αγορές σου στα αγαπημένα σου ηλεκτρονικά καταστήματα και να κερδίζεις επιστροφή.

Στο Pigogo μπορείς να βρεις όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, καθώς και το ποσοστό επιστροφής χρημάτων που προσφέρει το κάθε ένα.

Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή και εύκολη:

  1. Δημιουργείς έναν δωρεάν λογαριασμό στο Pigogo
  2. Βρίσκεις μέσα από τον κατάλογο του site το ηλεκτρονικό κατάστημα που σε ενδιαφέρει
  3. Μεταφέρεσαι σε αυτό για να πραγματοποιήσεις κανονικά τις αγορές σου
  4. Κερδίζεις επιστροφή χρημάτων -όχι πόντων- που πιστώνονται στο λογαριασμό σου!

Συνήθως πληρώνω με αντικαταβολή όταν ψωνίζω online. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων;

Φυσικά! Όποιος κι αν είναι ο τρόπος πληρωμής που θα επιλέξεις κατά την παραγγελία σου από το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα (π.χ. αντικαταβολή, κατάθεση, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, PayPal κοκ), κερδίζεις κανονικά επιστροφή χρημάτων από το Pigogo!

Έχει κόστος η υπηρεσία;

Όχι, δεν υπάρχει κανένα απολύτως κόστος για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις πολύ εύκολα και δωρεάν, έναν λογαριασμό στο Pigogo.

Ποια καταστήματα συνεργάζονται με το Pigogo;

Στο Pigogo θα βρεις 397 ηλεκτρονικά καταστήματα από Ελλάδα και εξωτερικό, που καλύπτουν όλους τους κλάδους: ταξίδια και εισιτήρια, μόδα και ομορφιά, είδη σπιτιού, τεχνολογία, ηλεκτρικά, ασφάλειες, υπηρεσίες κ.α.

Μπορείς να τα δεις όλα, είτε χρησιμοποιώντας το μενού πλοήγησης στο πάνω μέρος της σελίδας, είτε χρησιμοποιώντας τον αλφαβητικό κατάλογο όλων των καταστημάτων. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την αναζήτηση για να βρεις ένα συγκεκριμένο κατάστημα.

Τι πρέπει να κάνω για να κερδίσω επιστροφή χρημάτων από την αγορά μου;

Το Pigogo θα σε καθοδηγήσει σε κάθε σου βήμα, αλλά αν θέλεις να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, τα βήματα είναι τα εξής:

  1. Δημιουργείς ένα δωρεάν λογαριασμό στο Pigogo
  2. Βρίσκεις μέσα από τον κατάλογο του site το ηλεκτρονικό κατάστημα που σε ενδιαφέρει
  3. Κάνεις κλικ και μεταφέρεσαι σε αυτό για να πραγματοποιήσεις κανονικά τις αγορές σου
  4. Η μεταφορά σου έχει καταγραφεί και η επιστροφή θα φανεί στο λογαριασμό σου στο Pigogo.

Για να είσαι σίγουρος ότι θα καταγραφεί η αγορά σου, διάβασε την ερώτηση «Τί χρειάζεται για να καταγραφεί μια αγορά;» στην ενότητα «Καταγραφή αγορών».

Πώς χρησιμοποιώ τους κωδικούς και τα κουπόνια που βρίσκω στο Pigogo;

Οι εκπτωτικοί κωδικοί και τα κουπόνια που βρίσκεις στο Pigogo μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα αντίστοιχα ηλεκτρονικά καταστήματα, κατά τη διαδικασία αγοράς και συνήθως εξασφαλίζουν κάποια έκπτωση στην αγορά σου.

Συνήθως εμφανίζεται κατά τη διαδικασία αγοράς, ή και στη σελίδα του καλαθιού, ένα πεδίο «Εκπτωτικός κωδικός» για να το εισάγεις εκεί.

Μην ξεχνάς ότι μπορείς να αξιοποιήσεις την έκπτωση που σου προσφέρουν οι κωδικοί, συνδυαστικά με την επιστροφή χρημάτων από το Pigogo!

Τι χρειάζεται για να καταγραφεί μια αγορά;

Για να καταγραφεί από το Pigogo μια αγορά σου σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα και να μπορείς να λάβεις την αντίστοιχη επιστροφή, πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Πριν κάνεις την αγορά, να έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου στο Pigogo, να έχεις βρει το κατάστημα που θες και να έχεις κλικάρει στο link «Μεταφορά στο κατάστημα» στην ενότητα «Επιστροφή χρημάτων».
  • Η αγορά να ακολουθήσει το κλικ, χωρίς δηλαδή να μεσολαβήσει κλείσιμο του browser ή του υπολογιστή, άλλο κλικ προς το Συνεργαζόμενο Κατάστημα (από άλλη ιστοσελίδα ή από το Pigogo χωρίς να είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου) ή να έχει περάσει πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Η αγορά να γίνει από τον ίδιο browser από τον οποίο έγινε το κλικ.
  • Να έχεις ενεργοποιημένα τα cookies στον browser σου.
  • Να μην έχεις πρόσθετα (add-ons) στον browser, όπως αυτά που μπλοκάρουν τις online διαφημίσεις (ad blockers), διότι ενδεχομένως να μπλοκάρουν τον κώδικα καταγραφής των πωλήσεων.
  • Η αγορά να ολοκληρώνεται στη σελίδα του συνεργαζόμενου καταστήματος. Αυτό σημαίνει ότι σε περιπτώσεις πληρωμής με κάρτα ή με PayPal, θα πρέπει μετά την πληρωμή σου να επιστρέφεις (redirect) στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας του συνεργαζόμενου καταστήματος.

Χρησιμοποιώ ad blocker. Θα καταγραφεί η αγορά μου;

To πιθανότερο είναι πως όχι. Αν υπάρχει εγκατεστημένος ad blocker στον browser που χρησιμοποιείς όταν πραγματοποιείς μια αγορά, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η αγορά σου να μην καταγραφεί. Αυτό συμβαίνει διότι τα διάφορα πρόσθετα (add-ons/plug-ins) που υπάρχουν πολλές φορές εγκατεστημένα σε έναν browser, ενδέχεται να μπλοκάρουν τον κώδικα καταγραφής αγορών στη σελίδα των καταστημάτων.

Αυτό που προτείνουμε, για να είσαι σίγουρος πως θα κερδίσεις επιστροφή χρημάτων από την αγορά σου, είναι είτε να αφαιρέσεις τελείως τον ad blocker από τον browser σου (δεν αρκεί μόνο να τον απενεργοποιήσεις), είτε να χρησιμοποιήσεις έναν άλλο browser για την αγορά σου, ο οποίος να είναι "καθαρός" (χωρίς ad blocker ή άλλα πρόσθετα).

Μετά από πόση ώρα θα εμφανιστεί η αγορά μου στο Pigogo;

Η ταχύτητα καταγραφής και εμφάνισης της αγοράς στο Pigogo, εξαρτάται από το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες αγορές εμφανίζονται άμεσα, εντός λίγων δευτερολέπτων.

Σε κάποια καταστήματα όμως, ίσως να χρειάζεται περισσότερος χρόνος. Για σιγουριά, μπορείς να τσεκάρεις τη σελίδα του καταστήματος. Στα δεξιά της σελίδας, στην ενότητα «Στατιστικά Καταστήματος» μπορείς να δεις τη μέση ταχύτητα καταγραφής για το συγκεκριμένο κατάστημα. Πρέπει να σημειωθεί πως ο χρόνος που αναφέρεται εκεί είναι μέσος χρόνος, κάτι που σημαίνει πως σε κάποιες περιπτώσεις είναι φυσιολογικό να χρειαστεί περισσότερος χρόνος.

Γιατί δεν έχει εμφανιστεί η αγορά μου στο Pigogo;

Αρχικά πρέπει να σιγουρευτείς πως έχει περάσει αρκετός χρόνος από τη στιγμή που έγινε η αγορά (δες την ερώτηση «Μετά από πόση ώρα θα εμφανιστεί η αγορά μου στο Pigogo;»). Ενδέχεται λοιπόν η αγορά να εμφανιστεί στον λογαριασμό σου μετά από κάποιο διάστημα.

Επίσης, για να καταγραφεί μια αγορά πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις, οι οποίες αναφέρονται στην ερώτηση «Τι χρειάζεται για να καταγραφεί μια αγορά;».

Αν παρ' όλα αυτά θεωρείς πως μια αγορά θα έπρεπε να έχει ήδη καταγραφεί και πως ακολούθησες τη διαδικασία σωστά, τότε θα πρέπει να καταχωρήσεις ένα Αίτημα αναφέροντας όλα τα στοιχεία της αγοράς, ώστε να εξετάσουμε την περίπτωση. Σημειώνουμε ότι μπορείς να καταχωρήσεις το αίτημά σου μέχρι και 1 μήνα από την ημερομηνία αγοράς.

Έκανα δύο αγορές από το ίδιο κατάστημα, όμως καταγράφηκε μόνο η μία. Γιατί;

Βασική προϋπόθεση για να καταγραφεί μια αγορά στον λογαριασμό σου στο Pigogo είναι να έχει προηγηθεί click δηλαδή μεταφορά σου από το Pigogo προς το ηλεκτρονικό κατάστημα λίγο πριν από αυτή. Αυτό ισχύει ακόμα κι αν αποφασίσεις να κάνεις δύο αγορές από ένα κατάστημα την ίδια ημέρα. Θα πρέπει δηλαδή να κάνεις δύο clicks, ένα πριν από κάθε αγορά σου! Βεβαιώσου πως κάνεις click από το Pigogo κάθε φορά, ανεξάρτητα από τον χρόνο που έχει μεσολαβήσει μεταξύ των δύο αγορών. Σε διαφορετική περίπτωση, η δεύτερη αγορά ενδέχεται να μην καταγραφεί.

Αν η μία από τις αγορές σου δεν καταγράφηκε, παρ’ ότι έκανες click και τις δύο φορές, μπορείς να δημιουργήσεις ένα Αίτημα μέσα από την ειδική ενότητα "Αιτήματα" στον λογαριασμό σου ώστε να το εξετάσουμε.

Γιατί το ποσό της επιστροφής είναι λάθος;

Τα περισσότερα καταστήματα υπολογίζουν το ποσό της επιστροφής στο καθαρό ποσό της αγοράς, δηλαδή στο ποσό χωρίς ΦΠΑ και άλλα έξοδα όπως έξοδα αποστολής, αντικαταβολής, συσκευασίας κλπ.

Αν λοιπόν έκανες μια αγορά αξίας 98€ όπου τα έξοδα αποστολής ήταν 3,5€ και το ΦΠΑ ήταν 17,67€, το ποσό της αγοράς που θα δεις στο Pigogo θα είναι 76,83€ (δηλαδή 98€ - 3,5€ - 17,67 = 76,83€).

Αν παρ’όλα αυτά το ποσό της αγοράς εξακολουθεί να σου φαίνεται λάθος, τότε μπορείς να καταχωρήσεις ένα Αίτημα και θα εξετάσουμε την αγορά σου.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στις καταγεγραμμένες αγορές και στις επιβεβαιωμένες αγορές;

Όταν πραγματοποιείς μια αγορά σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα (αφού έχεις κλικάρει στο αντίστοιχο link στο Pigogo), η αγορά σου καταγράφεται αυτόματα και μετά από κάποια ώρα εμφανίζεται στον λογαριασμό σου ως «Νέα». Η αγορά αυτή δεν έχει ακόμα ελεγχθεί από το κατάστημα.

Μετά από κάποιες ημέρες (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα το κατάστημα), η αγορά σου θα αλλάξει κατάσταση και θα γίνει «Επιβεβαιωμένη». Αυτό σημαίνει πως το κατάστημα έχει εγκρίνει την πληρωμή της επιστροφής (χωρίς όμως να την έχει πληρώσει ακόμα).

Σε κάποιες περιπτώσεις, μια αγορά μπορεί να μην επιβεβαιωθεί από το κατάστημα, οπότε η κατάστασή της θα αλλάξει σε «Ακυρωμένη». Αυτό μπορεί να συμβεί εάν η πληρωμή για την αγορά δεν πραγματοποιήθηκε (π.χ. στην περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης ή της αντικαταβολής), εάν η αγορά ακυρώθηκε ή επεστράφη ή εάν δεν τηρήθηκε κάποιος από τους όρους του καταστήματος σχετικά με την επιστροφή χρημάτων μέσω του Pigogo (π.χ. εάν χρησιμοποιήθηκε στην ίδια αγορά κάποιο κουπόνι εκτός του Pigogo και αυτό δεν επιτρέπεται από το κατάστημα).

Οι αγορές που πραγματοποιούνται στις εφαρμογές (mobile apps) των καταστημάτων καταγράφονται;

Όχι, δεν καταγράφονται και ούτε δίνεται επιστροφή χρημάτων για αυτές τις αγορές. Καταγράφονται μόνο οι αγορές που πραγματοποιούνται στις ιστοσελίδες των καταστημάτων και όχι στις εφαρμογές τους (mobile apps). Για αυτό τον λόγο, όταν κάνεις click στο κουμπί μεταφοράς από το Pigogo προς το συνεργαζόμενο κατάστημα, το Pigogo σε μεταφέρει πάντα στην ιστοσελίδα του καταστήματος.

Η αγορά μου καταγράφηκε. Τι γίνεται μετά;

Όταν μια αγορά καταγραφεί, μπορείς να τη δεις στη σελίδα «Αγορές» στον λογαριασμό σου με κατάσταση «Νέα». Εκεί θα δεις τα στοιχεία της όπως Ημερομηνία, Κατάστημα, Ποσό αγοράς, Επιστροφή, Κατάσταση, Σχόλια.

Από την ημέρα καταγραφής, ξεκινάει μια διαδικασία που πραγματοποιείται από το κατάστημα το οποίο θα ελέγξει την αγορά, στη συνέχεια θα την επιβεβαιώσει ή θα την ακυρώσει και τέλος θα πληρώσει την επιστροφή (για τις επιβεβαιωμένες αγορές).

Αντίστοιχα η αγορά θα λάβει τις ακόλουθες καταστάσεις στον λογαριασμό σου στο Pigogo:

  • Νέα: η αγορά καταγράφηκε και αναμένεται επιβεβαίωσή της από το κατάστημα.
  • Επιβεβαιωμένη ή Ακυρωμένη: η αγορά επιβεβαιώθηκε ή ακυρώθηκε από το κατάστημα.
  • Προς πληρωμή: το κατάστημα έχει πληρώσει το Pigogo για την αγορά και το ποσό της επιστροφής μπορεί να πληρωθεί σε εσένα από το Pigogo.
  • Πληρωμένη: το ποσό της επιστροφής από την αγορά έχει κατατεθεί σε εσένα από το Pigogo.

Έχω πληρώσει και παραλάβει την παραγγελία μου αλλά αυτή ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Γιατί;

Στα περισσότερα καταστήματα, η διαδικασία ελέγχου των παραγγελιών γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. κάθε εβδομάδα) και όχι τη στιγμή που ολοκληρώνεται η κάθε μία παραγγελία. Ο χρόνος επιβεβαίωσης όμως μπορεί, ανάλογα το κατάστημα, να είναι και αρκετά μεγαλύτερος λόγω, π.χ., της πολιτικής επιστροφών του καταστήματος. Για περισσότερες πληροφορίες, δες και την ερώτηση «Πόσο καιρό θα κάνει το κατάστημα να επιβεβαιώσει την αγορά μου;»

Πόσο καιρό θα κάνει το κατάστημα να επιβεβαιώσει την αγορά μου;

Η ταχύτητα επιβεβαίωσης διαφέρει ανάλογα το κατάστημα. Υπάρχουν καταστήματα που μπορεί να επιβεβαιώσουν μια αγορά μέσα σε λίγες ημέρες και άλλα που μπορεί να χρειαστούν έως και μερικές εβδομάδες.

Για παράδειγμα, συνήθως τα καταστήματα φαγητού ή καταστήματα που διαθέτουν προϊόντα που δεν επιστρέφονται, επιβεβαιώνουν πιο σύντομα τις αγορές. Από την άλλη, αρκετά καταστήματα ξεκινούν τη διαδικασία επιβεβαίωσης αγορών τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την αγορά, δεδομένου του δικαιώματος του αγοραστή να υπαναχωρήσει εντός αυτού του διαστήματος και να επιστρέψει το προϊόν.

Πώς μπορώ να λάβω τα χρήματα που συγκεντρώνω στο Pigogo;

Στην ενότητα «Στοιχεία πληρωμής» μπορείς να ορίσεις τον τρόπο που θέλεις να λαμβάνεις τα χρήματά σου από το Pigogo. Υπάρχουν 2 διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής:

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Κατάθεση μέσω Viva Wallet

Για την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το Pigogo δεν χρεώνει ποτέ για την πληρωμή, ενδέχεται όμως να σε χρεώσει η τράπεζά σου. Για ποσά άνω των 30€, το Pigogo καλύπτει και αυτά τα έξοδα! Για λογαριασμούς Eurobank, Πειραιώς, Alpha Bank και Εθνικής Τράπεζας καθώς και για την επιλογή πληρωμής με Viva Wallet, τα έξοδα είναι μηδενικά για όλα τα ποσά.

Κάθε πότε μπορώ να πληρώνομαι από το Pigogo;

Το Pigogo πραγματοποιεί όλες τις πληρωμές στα μέλη του δύο φορές κάθε μήνα. Συγκεκριμένα, η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται στις 15 του μήνα και η δεύτερη την τελευταία ημέρα του μήνα. Εάν η ημέρα πληρωμής δεν είναι εργάσιμη, η πληρωμή μετατίθεται για την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την αρχική ημερομηνία πληρωμής. Για να πραγματοποιηθεί μια πληρωμή, θα πρέπει ο χρήστης να έχει εισάγει σωστά τα στοιχεία πληρωμής στον Λογαριασμό του και να έχει συμπληρώσει το ελάχιστο ποσό πληρωμής.

Το ποσό προς πληρωμή, μπορείς να το δεις στη Σύνοψη («Επόμενη πληρωμή») και αποτελείται από όλες τις «Προς πληρωμή» αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί έως και την προηγούμενη ημέρα της πληρωμής, εφόσον ξεπερνούν το ελάχιστο ποσό πληρωμής.

Άρα, για να μπορέσεις να πληρωθείς από το Pigogo, θυμήσου:

  • Σωστά στοιχεία πληρωμών
  • Ελάχιστο ποσό πληρωμής
  • Αγορές σε κατάσταση «Προς πληρωμή»

Υπάρχει κατώτατο όριο πληρωμών;

Ναι, υπάρχει. Για να μπορέσεις να λάβεις πληρωμή, θα πρέπει να έχεις συγκεντρώσει τουλάχιστον 5€ σε επιστροφή από «Προς πληρωμή» αγορές αν πληρώνεσαι μέσω τράπεζας, ή 1€ αν πληρώνεσαι μέσω Viva Wallet. Αν δεν έχεις συγκεντρώσει το ποσό, τα χρήματά σου φυσικά δεν χάνονται, αλλά παραμένουν στο Pigogo μέχρι να συγκεντρώσεις το απαιτούμενο ποσό.

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής που έχω επιλέξει;

Φυσικά, μπορείς ανά πάσα στιγμή να αλλάξεις τον τρόπο πληρωμής σου. Θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όμως, ότι ενδέχεται να έχει ήδη δρομολογηθεί η πληρωμή σου, σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που είχες δηλώσει αρχικά.

Βλέπω χρήματα στον λογαριασμό μου στο Pigogo, αλλά δεν έχουν πληρωθεί. Γιατί;

Αν βλέπεις χρήματα στον λογαριασμό σου, αλλά δεν έχεις λάβει ακόμα κάποια πληρωμή, μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  • Οι αγορές δεν είναι ακόμα σε κατάσταση «Προς πληρωμή». Για να μπορεί η επιστροφή από μια αγορά να πληρωθεί σε σένα, πρέπει πρώτα το κατάστημα να έχει επιβεβαιώσει την πώληση (κατάσταση «Επιβεβαιωμένη») και να έχει πληρώσει την αντίστοιχη επιστροφή στο Pigogo (κατάσταση «Προς πληρωμή»).
  • Το συνολικό ποσό των «Προς πληρωμή» αγορών δεν ξεπερνάει το ελάχιστο ποσό πληρωμής.
  • Τα στοιχεία πληρωμής στον λογαριασμό σου δεν είναι συμπληρωμένα ή δεν είναι σωστά.
  • Δεν έχει φτάσει ακόμα η ημερομηνία πληρωμής.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πληρωθεί η επιστροφή από μια αγορά;

Η ταχύτητα πληρωμής διαφέρει ανάλογα το κατάστημα. Στη σελίδα του κάθε καταστήματος στο Pigogo και συγκεκριμένα στην ενότητα «Στατιστικά καταστήματος» (στο δεξί μέρος της σελίδας) μπορείς να δεις την ταχύτητα πληρωμής, που είναι ο μέσος χρόνος που απαιτείται ώστε μια αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα να λάβει κατάσταση «Προς πληρωμή».

Οφείλω να δηλώνω τα χρήματα που κερδίζω από το Pigogo στη φορολογική μου δήλωση;

Όχι, δεν οφείλεις ούτε είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις τα χρήματα που κερδίζεις από το Pigogo στη φορολογική σου δήλωση. Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, η επιστροφή χρημάτων από αγορές, όπως αυτή που δίνει το Pigogo στα μέλη του, δεν αποτελεί εισόδημα για τα φυσικά πρόσωπα (για περισσότερες πληροφορίες, δες εδώ).

Δεν μπορώ συνδεθώ στον λογαριασμό μου. Γιατί;

Το πιθανότερο είναι να μην μπορείς να συνδεθείς για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:

  1. Έχεις ξεχάσει τον κωδικό σου (password)

    Σε αυτή την περίπτωση, μπορείς να ακολουθήσεις απλά τη διαδικασία ανάκτησης κωδικού, είτε πατώντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο πάνω μέρος της σελίδας και στη συνέχεια «Ξέχασα το password», είτε ακολουθώντας αυτό το link.

  2. Έχεις ξεχάσει το email με το οποίο έκανες εγγραφή

    Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να προσπαθήσεις να θυμηθείς το email σου, και αν δεν τα καταφέρεις, να επικοινωνήσεις μαζί μας για να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

  3. Συνδέεσαι με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έκανες εγγραφή

    Αν δημιούργησες τον λογαριασμό σου μέσω της επιλογής σύνδεσης με κάποιο κοινωνικό δίκτυο (π.χ. «Σύνδεση με Facebook» κλπ.), θα πρέπει να συνδεθείς ξανά με τον ίδιο τρόπο. Αντίστοιχα, αν έκανες εγγραφή στο site με το email σου, θα πρέπει να κάνεις σύνδεση με το email και τον κωδικό σου και όχι μέσω κάποιου κοινωνικού δικτύου.

Στη σπάνια περίπτωση που υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα στο site τη στιγμή που προσπαθείς να κάνεις σύνδεση, το πιθανότερο είναι να υπάρξει κάποιο ενημερωτικό μήνυμα. Σε αυτή την περίπτωση, δοκίμασε ξανά λίγο αργότερα!

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;

Μπορείς να ακολουθήσεις απλά τη διαδικασία ανάκτησης κωδικού, είτε πατώντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο πάνω μέρος της σελίδας και στη συνέχεια «Ξέχασα το password», είτε ακολουθώντας αυτό το link.

Έχω ζητήσει ανανέωση κωδικού, αλλά δεν έχω λάβει email. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Μπορεί να συμβαίνουν 2 πράγματα:

  1. Το email που σου στείλαμε έχει πάει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam/Junk). Έλεγξε αν είναι εκεί και για να αποφύγεις το πρόβλημα στο μέλλον, μπορείς να προσθέσεις το email του Pigogo (noreply@pigogo.gr) στη λίστα επαφών σου.
  2. Δεν πληκτρολόγησες σωστά τη διεύθυνση email σου. Αν υποψιάζεσαι ότι έχει συμβεί αυτό, μπορείς να επαναλάβεις τη διαδικασία, ελέγχοντας ότι το email σου είναι το σωστό!

Πώς μπορώ να ανανεώσω τα στοιχεία μου;

Πολύ εύκολα από τη σελίδα «Στοιχεία λογαριασμού» μέσα στο Λογαριασμό σου. Εκεί μπορείς να επεξεργαστείς τα πεδία και να αποθηκεύσεις όποιες αλλαγές κάνεις. Αντίστοιχα, μπορείς να ανανεώσεις τα στοιχεία πληρωμής σου, αλλά και τις ρυθμίσεις επικοινωνίας.

Πώς βάζω ένα κατάστημα στα αγαπημένα μου και τι κερδίζω αν το κάνω;

Για να βάλεις ένα κατάστημα στη λίστα αγαπημένων σου, υπάρχουν 2 τρόποι:

  1. Στη λίστα καταστημάτων, πατώντας το σύμβολο με την καρδιά που υπάρχει πάνω δεξιά σε κάθε καρτέλα καταστήματος.
  2. Στη σελίδα καταστήματος, πατώντας το ίδιο σύμβολο, που βρίσκεται δίπλα στον τίτλο του καταστήματος στο πάνω μέρος της σελίδας.

Πρόσβαση στα Αγαπημένα σου έχεις ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι στο Pigogo, από το πάνω μέρος της σελίδας, πατώντας το link «Αγαπημένα».

Τι κερδίζεις προσθέτοντας καταστήματα στα Αγαπημένα; Άμεση και εύκολη πρόσβαση στα καταστήματα που θέλεις (για να μην χρειάζεται να ψάχνεις). Και φυσικά, τη δυνατότητα να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για αυτά τα καταστήματα (π.χ. όταν προστίθεται ένας νέος εκπτωτικός κωδικός ή προσφορά, ή όταν αυξάνεται η επιστροφή χρημάτων που προσφέρει). Όλα αυτά μπορείς να τα ρυθμίσεις από η σελίδα «Αγαπημένα».

Τι είναι τα «σήματα» (badges) που βλέπω στη Σύνοψη και τι σημαίνουν;

Τα σήματα συμβολίζουν πόσο καλός είσαι στην εξοικονόμηση χρημάτων, βάσει της επιστροφής χρημάτων που έχεις κερδίσει μέσω του Pigogo. Έτσι καθώς κερδίζεις όλο και περισσότερα χρήματα, το σήμα σου αλλάζει π.χ. από “Saver” σε “Smart Saver”. Κάθε σήμα/επίπεδο, σου προσφέρει και διαφορετικές εκπλήξεις και δώρα, επιβραβεύοντάς σε και βοηθώντας σε να εξοικονομήσεις ακόμα περισσότερα χρήματα!

Μην ξεχνάς λοιπόν να τσεκάρεις την αντίστοιχη ενότητα στη Σύνοψη, για να βλέπεις πόσο μακριά είσαι από τον επόμενο στόχο!

Τι είδους μηνύματα θα μου στέλνει το Pigogo και πως μπορώ να τα διαχειριστώ;

Οι τύποι ειδοποιήσεων που στέλνει το Pigogo μέσω email, είναι οι εξής:

  • Ειδοποίηση νέου καταστήματος: Ειδοποίηση για την προσθήκη νέου καταστήματος στη λίστα του Pigogo.
  • Ειδοποίηση καταγραφής αγοράς: Ειδοποίηση για την καταγραφή της αγοράς σου, για να είσαι σίγουρος/η ότι θα λάβεις επιστροφή χρημάτων.
  • Ειδοποίηση πληρωμής: Ειδοποίηση για την πραγματοποίηση της πληρωμής σου.
  • Newsletter: Συγκεντρωτικά νέα, προσφορές, κωδικοί και καταστήματα που σε ενδιαφέρουν!

Μπορείς να διαχειριστείς όλες τις παραπάνω ενημερώσεις, από τη σελίδα «Ρυθμίσεις επικοινωνίας» στο λογαριασμό σου.

  • Ειδοποιήσεις αγαπημένων καταστημάτων: Ενημέρωση για τα αγαπημένα σου καταστήματα, κάθε φορά που αυξάνουν το ποσοστό επιστροφής τους ή προσφέρουν κάποιον νέο εκπτωτικό κωδικό ή προσφορά. Μπορείς να ορίσεις τα καταστήματα από τα οποία θέλεις να δέχεσαι ειδοποιήσεις από τη σελίδα Αγαπημένων σου.

Πώς διαφυλάσσετε τα προσωπικά μου δεδομένα;

Για να μάθεις περισσότερα σχετικά με το πώς διαφυλάσσονται τα προσωπικά σου δεδομένα, διάβασε την Πολιτική Απορρήτου του Pigogo.

Γιατί δεν λαμβάνω ενημερώσεις από το Pigogo;

Ίσως έχει συμβεί κάτι από τα παρακάτω:

  1. Τα email που στέλνουμε, πηγαίνουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam/Junk). Έλεγξε αν έχουν βρεθεί εκεί τα email του Pigogo και για να αποφύγεις το πρόβλημα στο μέλλον, μπορείς να τα μαρκάρεις ως μη ανεπιθύμητα (Not junk) και να προσθέσεις τη διεύθυνση αποστολής των email του Pigogo (noreply@pigogo.gr) στη λίστα επαφών σου.
  2. Δεν έχεις ορίσει σωστά το email σου κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σου. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινώνησε μαζί μας να σε βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να κερδίσω χρήματα προσκαλώντας τους φίλους μου;

Μπορείς να μοιραστείς το Pigogo και να προσκαλέσεις φίλους σου, με έναν από τους τρόπους που θα βρεις εδώ.

  • Αποστολή email μέσω της φόρμας
  • Αποστολή του link που σου παρέχουμε με όποιο τρόπο θέλεις

Όταν ένας φίλος σου γραφτεί στο Pigogo και κερδίσει επιβεβαιωμένη επιστροφή 3€, θα κερδίσεις και εσύ, αφού 5€ θα πιστωθούν στον λογαριασμό σου!

Προσοχή: Για να καταγραφεί στο Pigogo ότι οι φίλοι σου γράφτηκαν στη σελίδα μετά από δική σου πρόσκληση (και να κερδίσεις χρήματα), πρέπει να χρησιμοποιήσεις έναν από τους παραπάνω τρόπους μέσω της σελίδας «Tell a friend».

Έχω προσκαλέσει πολλούς φίλους, αλλά ακόμα δεν έχω κερδίσει χρήματα. Γιατί;

Μάλλον, συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1. Οι φίλοι σου δεν έχουν γραφτεί ακόμα στο Pigogo.
  2. Οι φίλοι σου έχουν γραφτεί στο Pigogo, αλλά δεν έχουν κερδίσει ακόμα επιβεβαιωμένη επιστροφή χρημάτων τουλάχιστον 3€.
  3. Δεν χρησιμοποίησες έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στη σελίδα «Tell a friend» για να μοιραστείς το Pigogo.

Αν πιστεύεις ότι κάτι άλλο δεν πάει καλά, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, για να δούμε πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Έχω ή εργάζομαι σε ηλεκτρονικό κατάστημα και θα ήθελα να συμμετάσχω στο Pigogo.

Xρησιμοποίησε τη φόρμα επικοινωνίας, αναφέροντας το όνομα και URL του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο δυνατό!

Δεν βρίσκω την απάντηση στην ερώτησή μου, τι να κάνω;

Αφού δεν βρίσκεις εδώ την πληροφορία που ψάχνεις, μπορείς να μας στείλεις ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας με το ερώτημά σου.

Πώς βγάζει χρήματα το Pigogo;

Το Pigogo βγάζει χρήματα κρατώντας μια μικρή αμοιβή από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, κάθε φορά που πραγματοποιείται μία αγορά. Έτσι, μπορεί να προσφέρει την υπηρεσία στα μέλη του, εντελώς δωρεάν!

Εργάζομαι στα media και θα ήθελα να παρουσιάσω το Pigogo. Που να απευθυνθώ;

Χρησιμοποίησε τη φόρμα επικοινωνίας, αναφέροντας το μέσο στο οποίο εργάζεσαι, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο δυνατό!