Home » Εβδομαδιαίες Στήλες » ViralSteps » Η FETA Εκπέμπει SOS, Νοθεία Κριτικών Από τη Huawei

Η FETA Εκπέμπει SOS, Νοθεία Κριτικών Από τη Huawei

Αυτός ο οδηγός γράφτηκε πριν από περισσότερα από 2 χρόνια. Η τεχνολογία αλλάζει και εξελίσσεται. Αν οτιδήποτε δεν σας λειτουργεί, γράψτε μας στα σχόλια και θα κοιτάξουμε να τον ανανεώσουμε.

Τι να πούμε και τι να αφήσουμε; Είναι μάλλον ο μήνας της βλακείας. Τη γλιτώσαμε παρά τρίχα τον Ιανουάριο, αλλά τα χτυπήματα αυτό το μήνα είναι συνεχόμενα. Μετά τη Xiaomi, συνέχισαν με λάθος χειρισμούς η Huawei και η Google. Στο τέλος τους έβαλε όλους στη θέση τους η OnePlus. Επίσης, η FETA απειλείται! Γι’ αυτό υπογράφουμε όλοι για τη διάσωσή της, και χαλαρώνουμε με μερικές επιπλέον παράξενες ειδήσεις.

Δείτε τις ενότητες του οδηγού

Προτάσεις συνεργασίας

Προωθήστε δυναμικά την επιχείρησή σας στο site του PCsteps και στο κανάλι μας στο YouTube.

Επικοινωνία

Γίνε VIP μέλος στο PCSteps

Τα μέλη υποστηρίζουν ενεργά το PCsteps για να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς διαφημίσεις για όλους.

Συμμετοχή

Η Huawei Πληρώνει για Θετικές Κριτικές

Την προηγούμενη εβδομάδα, είδαμε τη Xiaomi να διαγράφει μία ψηφοφορία, τα αποτελέσματα της οποίας δεν της άρεσαν. Αυτό όμως ήταν απλά ένα πταίσμα μπροστά σε αυτό που έκανε η Huawei.

ViralSteps#25 - Η FETA Εκπέμπει SOS, Νοθεία Κριτικών Από τη Huawei

Η παραπάνω δημοσίευση έγινε σε μία κλειστή ομάδα της Huawei στο Facebook. Με τη δημοσίευση αυτή, η Huawei ζητά από τα 60000+ μέλη του group να γράψουν γιατί θα ήθελαν να έχουν το Mate 10 Pro.

Στόχος της ήταν μέσα από τα σχόλια να επιλέξει κάποια άτομα. Οι “νικητές” θα γίνονταν δοκιμαστές της Huawei, και θα έπαιρναν δωρεάν ένα Huawei Mate 10 Pro.

Όλα καλά ως εδώ, αλλά βρε Huawei… ενώ καλείς τα μέλη να δημοσιεύσουν το σύνδεσμο “της κριτικής” με σχόλιο στη σελίδα σου, γιατί τους βάζεις να γράψουν “κριτική” στη σελίδα προπώλησης της συσκευής σου; Να το λοιπόν το φάουλ.

Η παραπάνω είναι μία από τις 5 αστέρων κριτικές που ξεφύτρωσαν στο BestBuy, η οποία ξεκινά κάπως έτσι:

“Γεια, έχω το Mate 10 Pro ένα μήνα και κάτι. Δεν πληρώθηκα για να γράψω αυτή την κριτική, αλλά πήρα δωρεάν τη συσκευή για φωτογράφηση από τη Huawei. Αρχικά, το τηλέφωνο δείχνει και το αισθάνομαι απίστευτο, πολύ στιβαρό και κάπως βαρύ. Η ταχύτητά του είναι απίστευτη. Με τους πολλαπλούς πυρήνες, αυτό τηλέφωνο κάνει τα πάντα χωρίς πρόβλημα…”

και συνεχίζει στο ίδιο στιλ, εκθειάζοντας ένα τηλέφωνο που είναι σε προπώληση.

Από την άλλη, κάποιος έδωσε την εταιρεία στο πιάτο χωρίς να τον ενδιαφέρει τίποτα, λέγοντας:

“Αίτημα για το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΚΙΜΩΝ – ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ

Το Huawei Mate 10 δείχνει να έχει Τέλεια Χαρακτηριστικά! Η οθόνη και η κάμερά του μάλλον είναι από τα καλύτερα! Είμαι περίεργος να δω πώς είναι η ταχύτητα του internet και η Ποιότητα του Ήχου με τη χρήση Ακουστικών. Μου αρέσει να ακούω μουσική στο δρόμο!”

Το αποτέλεσμα της κίνησης της Huawei ήταν το Mate 10 Pro να έχει πάνω από 100 πεντάστερες κριτικές, ενώ είναι ακόμη σε διαδικασία προπώλησης. Προφανώς και όλο αυτό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, άρα η εταιρεία έκανε μία δημόσια δήλωση για το θέμα.

“Προτεραιότητα για τη Huawei είναι πάντα ο πελάτης, και ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με τις συσκευές μας με το δικό τους τρόπο και μέσω καθαρού διαλόγου. Πιστεύουμε ότι υπήρξε σύγχυση σχετικά με την πρόσφατη δημοσίευσή μας στα social media που αποσκοπούσε στην εύρεση νέων δοκιμαστών. Αν και υπάρχουν κριτικές από δοκιμαστές με εκτενείς γνώσεις πάνω στο προϊόν, σε καμία περίπτωση δεν τους δόθηκε κάποιο οικονομικό κίνητρο για την παροχή της ειλικρινής τους άποψης για το προϊόν. Ωστόσο, δουλεύουμε ώστε να αφαιρεθούν οι δημοσιεύσεις από δοκιμαστές που δεν αναφέρουν ότι συμμετέχουν στο πρόγραμμα δοκιμών.”

Το φάουλ έχει γίνει, Huawei, και δυστυχώς δημοσιεύσεις πολιτικής διπλωματίας δεν πιάνουν. Ειδικά από τη στιγμή που διάλεξες εννέα από τα 100 ψεύτικα reviews και έκανες τους συντάκτες τους δοκιμαστές.

“Με ενθουσιασμό ανακοινώνουμε τους εννέα συμμετέχοντες που επιλέχθηκαν για τη δοκιμή του Mate 10 Pro. Συγχαρητήρια στους τάδε.

Επιλέχθηκαν εννέα άτομα βάσει της συμμετοχής τους, και της υποστήριξης της Huawei και των προϊόντων της. Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή.

Μείνετε συντονισμένοι για τα τελευταία νέα της Huawei, των προϊόντων μας, και για περισσότερες ευκαιρίες να μεγαλώσουμε την Ομάδα Δοκιμών.”

Άντε, με τις υγείες σου καλή μου, κι από εδώ και πέρα να είσαι πιο προσεκτική. Δεν φταίνε μόνο οι πράκτορες και ο Τραμπ που δε σε θέλουν στην Αμερική.

OnePlus Εναντίον Xiaomi

Είπαμε ήδη για τη Xiaomi και τη χαζή κίνησή της. Επίσης, είδαμε και την ξεφτίλα της Huawei πιο πάνω. Ε, να μην ασχοληθούμε λίγο και με την OnePlus; Φαίνεται να είναι ο μήνας των κινέζικων εταιρειών κινητής.

Η OnePlus θέλησε να δώσει ένα μάθημα μάρκετινγκ στη Xiaomi, και τα κατάφερε.

https://twitter.com/szymonkopec/status/963247351983783936

Ο Szymon Kopeć, ένας υπάλληλος της OnePlus δημοσίευσε μία ψηφοφορία, και ρωτούσε του χρήστες αν προτιμούν το εντελώς καθαρό Android ή το OxygenOS της εταιρείας.

Το αποτέλεσμα ήταν παρόμοιο με αυτό της ψηφοφορίας που έκανε η Xiaomi. Οι χρήστες φαίνεται να επιλέγουν πάντα το καθαρό Android.

Η OnePlus όμως δεν είναι Xiaomi, και χειρίστηκε το θέμα πολύ καλύτερα. Ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, Carl Pei, σχολίασε κάτω από την ψηφοφορία.

https://twitter.com/getpeid/status/963256670842335232

“Μη διαγράψετε αυτή τη δημοσίευση.”

Δεν τελείωσαν όμως όλα εκεί. Ο Szymon Kopeć απάντησε με στιλ, δείχνοντας πως η OnePlus δέχθηκε την ήττα της, και στοχεύει πάντα στα καλύτερα.

https://twitter.com/szymonkopec/status/963623214705512448

“Ευχαριστώ για τη μεγάλη ανταπόκριση. Διάβασα όλα τα σχόλιά σας. Εκτιμώ τα θετικά και, ειδικά, τα αρνητικά. Μας ενθαρρύνουν να δουλέψουμε περισσότερο για το OxygenOS, και μας βοηθούν να βελτιώσουμε το προϊόν μας. Ευχαριστούμε!”

Αναγνωρίζουμε πως έχουν γίνει λάθη κι από πλευράς OnePlus, όπως τα κενά ασφαλείας που έχουν ως αποτέλεσμα την υποκλοπή στοιχείων των χρηστών. Παρ’ όλα αυτά, σε αυτή την περίπτωση της δίνουμε ένα μεγάλο μπράβο.

Ο Αλγόριθμος της Google Μισεί τις Κριτικές

Εδώ και αρκετό καιρό, η Google έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που ελέγχει την αυθεντικότητα των κριτικών που αφήνουν οι χρήστες. Κάτι πάει στραβά όμως με αυτό τον αλγόριθμο, διότι πρόσφατα διέγραψε το 77% των κριτικών μίας εφαρμογής.

Συγκεκριμένα, ο ιδρυτής των Greenheart Games, Patrick Klug, δημοσίευσε ένα κείμενο στο οποίο αναφέρει πως η Google αφαίρεσε το 77% των θετικών κριτικών του παιχνιδιού τους, Game Dev Tycoon.

Ο Patrick Klug αναφέρει πως το παιχνίδι τους συγκέντρωσε πάνω από 2000 πεντάστερες θετικές κριτικές τις πρώτες έξι ημέρες της κυκλοφορίας του.

Φαίνεται όμως πως το μεγαλύτερο μέρος τους εξαφανίστηκε. Σύμφωνα με τον Klug, υπό κανονικές συνθήκες, το παιχνίδι θα είχε γύρω στις 3000 κριτικές, αντί των περίπου 700 που έχει αυτή τη στιγμή.

Ο Klug επικοινώνησε με την Google, η οποία σχολίασε ότι κινήθηκε σύμφωνα με την πολιτική της για τις κριτικές και τα σχόλια. Πρόσθεσε πως έγιναν πολλαπλοί έλεγχοι για να βεβαιωθούν για το αποτέλεσμα.

Επιπλέον, ο Klug δήλωσε ότι ο αλγόριθμος της Google έχει πρόβλημα, ενώ υποθέτει πως η εταιρεία χρησιμοποιεί τον ίδιο αλγόριθμο τόσο σε δωρεάν, όσο και σε επί πληρωμή εφαρμογές.

Τέλος, υπερασπίστηκε την εταιρεία του, αναφέροντας ότι δεν δίνουν κίνητρα για κριτικές, ούτε αφήνουν κριτικές οι υπάλληλοι και οι φίλοι τους.

Το Game Dev Tycoon κοστίζει 5$, και ο μόνος τρόπος να αφήσεις κριτική είναι να αγοράσεις το παιχνίδι. Προφανώς είναι αδύνατο οι κριτικές αυτές να ήταν ψευδείς.

Όπως και να έχει, μάλλον έχουν βγει και κερδισμένοι εκεί στην Greenheart Games, καθώς η βαθμολογία του παιχνιδιού τους ανέβηκε στο 4.96 από το 4.92 μετά τη διαγραφή των κριτικών.

FETA SOS

Χρειάστηκαν πόλεμοι, αιώνες σκλαβιάς, βασανιστήρια, ξύλο, πείνα, αίμα, δάκρυα και ιδρώτας, αλλά τα καταφέραμε. Εντάξει…πλάκα κάνουμε. Απλά έγιναν κάτι δίκες και δόθηκαν δικαστικές μάχες, αλλά η ΦΕΤΑ είναι προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης(ΠΟΠ).

Για όσους δεν γνωρίζουν, ένα προϊόν ΠΟΠ παράγεται σε συγκεκριμένες περιοχές, και από συγκεκριμένα υλικά. Άρα, η φέτα είναι καθαρά ελληνικό προϊόν, και όλα τα άλλα απομιμήσεις που ονομάζονται λευκά τυριά.

Κάποιοι δημιούργησαν το “Friends of Feta Club”, και μέσω αυτού κατάφεραν να κάνουν τη φέτα ΠΟΠ μόνο στην Ευρώπη, αλλά όχι παγκόσμια.

Η ομάδα καταναλωτών “εκποιζω” δηλώνει ότι έχουν υπογραφεί συμφωνίες όπως η CETA, που επιτρέπουν σε άλλες χώρες να χρησιμοποιούν το όνομα φέτα για άλλα λευκά τυριά.

Εξαιτίας όλων των παραπάνω, δημιουργήθηκε η σελίδα fetasos.

Σε αυτό τον ιστότοπο, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν για το θέμα, καθώς επίσης και να υπογράψουν ψήφισμα ώστε η φέτα να γίνει ΠΟΠ παγκοσμίως.

McDonalds Sad Meal

Το παιδικό γεύμα των McDonalds αλλάζει, και οι άνθρωποι  για κάποιο λόγο τρελάθηκαν.

Η εταιρεία προσπαθεί να κάνει το γεύμα πιο “υγιεινό”, και στοχεύει να μειώσει τις θερμίδες του στις 600. Στην προσπάθειά της αυτή, ανακοίνωσε ότι θα αφαιρέσει από τις διαθέσιμες επιλογές το cheeseburger και το σοκολατούχο γάλα.

Η ανακοίνωση αυτή προκάλεσε κύμα αντιδράσεων, με γονείς να αναφέρουν ότι είναι λάθος όλο αυτό. Παράλληλα κάποιοι άλλοι έκαναν χιούμορ, με σχόλια όπως “Είναι βλασφημία. Τα burger είναι υγιεινό φαγητό”.

Τελικά μπορούν όλοι να κοιμούνται ήσυχοι, καθώς τα McDonalds θα διατηρήσουν τα cheeseburger ως επιλογή στο παιδικό μενού.

Μπαχ Από Τη Nintendo

Η Συμφωνική Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Liberty της Virginia θέλησε να κάνει μία ευχάριστη έκπληξη στο Μαέστρο της.

Ο Μαέστρος μπαίνει μέσα, ανεβαίνει στο βάθρο, και αρχίζει να δίνει το μέτρο. Στη συνέχεια, η ορχήστρα ξεκινά να παίζει, αλλά όχι “Τα Χορικά του Μπαχ”, όπως αναμενόταν.

https://www.youtube.com/watch?v=Z-K1arUG-aQ

Η ορχήστρα παίζει το Mii Channel Theme, τη μουσική επένδυση της εφαρμογής Mii Channel του Wii. Ο Μαέστρος αντιδρά θετικά και απολαμβάνει την εκτέλεση από την ορχήστρα του.

Το Αεροπλάνο της Αγάπης

Η 14η Φεβρουαρίου πέρασε. Όσοι ήταν ερωτευμένοι, είναι ακόμη, πιστέψτε μας. Οι υπόλοιποι που πλήρωσαν δεκάδες ευρώ για σοκολατάκια αξίας μερικών ευρώ, δεν ξέρουμε. Τουλάχιστον ελπίζουμε να ήταν γευστικά.

Μία αεροπορική εταιρεία, η Virgin Atlantic, γιόρτασε την Ημέρα των Ερωτευμένων, σχεδιάζοντας μία τεράστια καρδιά στον ουρανό με ένα από τα αεροπλάνα της.

Οι πάντες  είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά την πτήση του αεροσκάφους, αρκεί να έμπαιναν στο σχετικό σύνδεσμο που έδινε το Flightradar24.

Μα Πλήρωσα Για Ένα Κύμα

Είδες που λέμε πως ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει με μία αγορά από το internet; Ε, δεν έχουμε τελείως άδικο. Πολλά έχουν δει τα μάτια μας.

Σε αυτή την περίπτωση όμως, κάτι πήγε ιδιαίτερα στραβά, καθώς ο πρωταγωνιστής μας πλήρωσε για ένα μεγάλο κύμα, αλλά παρέλαβε ένα κύμα από κουτάβια.

Ευτυχώς, είτε παρήγγειλε άλλο, είτε του το αντικατέστησαν, έφτασε στα χέρια του το αυθεντικό κύμα. Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν.

Πώς σας φάνηκαν τα ViralSteps της εβδομάδας;

Εμείς είπαμε λίγο πολύ τη γνώμη μας για τα λάθη και τα σωστά των εταιρειών. Πάντως δε θα κάτσουμε να σκάσουμε που το Happy Meal δε θα έχει σοκολατούχο γάλα, έτσι κι αλλιώς δεν τρώγαμε McDonalds.

Το σημαντικότερο είναι να σωθεί η φέτα, και να εξασφαλιστεί παγκόσμια.

Μέχρι την επόμενη Τετάρτη, να θυμάστε να γελάτε, και μην ξεχνιόμαστε, #Fetasos.

Τα σχόλια του PCsteps έχουν μεταφερθεί στο Questions.pcsteps.gr. Αν έχετε απορίες για τη δημοσίευση ή οποιαδήποτε τεχνολογική ερώτηση, από προτάσεις αγορών μέχρι τεχνικά προβλήματα, γράψτε μας εκεί. Απαντάμε το αργότερο εντός 48 ωρών.

Οι Στήλες του PCsteps

FEATURED SALE ALERT τελικο
Οδηγοί Αγοράς
QuickSteps#323 - Windows Παιχνίδια Σε Android Κινητό, Dark Mode Στο VLC, Απενεργοποίηση PC Με Σημειωματάριο
QuickSteps
GamingSteps#20240420 - Φορητό PlayStation 1, Επιστήμονας Βρήκε Τον Καλύτερο Οδηγό Του Mario Kart 8, Cities: Skylines II
GamingSteps