Home » Εβδομαδιαίες Στήλες » ViralSteps » iPhone X με Πέντε Δολάρια, Η Selfie Μας Έργο Τέχνης

iPhone X με Πέντε Δολάρια, Η Selfie Μας Έργο Τέχνης

Αυτός ο οδηγός γράφτηκε πριν από περισσότερα από 2 χρόνια. Η τεχνολογία αλλάζει και εξελίσσεται. Αν οτιδήποτε δεν σας λειτουργεί, γράψτε μας στα σχόλια και θα κοιτάξουμε να τον ανανεώσουμε.

Πραγματικά, ένα iPhone X στα $5 δολάρια, είναι ευκαιρία ζωής, ειδικά αν σκεφτούμε πως μία πλαστική σακούλα κάνει τέσσερα λεπτά. Γι' αυτό καλύτερα με καροτσάκι οικοδομής για ψώνια, και selfieccino στο χέρι. Προσοχή στις κακοτοπιές, ποτέ δεν ξέρεις αν ο Σατανάς θα στείλει βαλλιστικό πύραυλο στη Χαβάη. Θα τρελαθούμε εντελώς με όσα συμβαίνουν, πάλι καλά που έχουμε χιούμορ, και διαβάζουμε ViralSteps.

Δείτε τις ενότητες του οδηγού

Προτάσεις συνεργασίας

Προωθήστε δυναμικά την επιχείρησή σας στο site του PCsteps και στο κανάλι μας στο YouTube.

Επικοινωνία

Γίνε VIP μέλος στο PCSteps

Τα μέλη υποστηρίζουν ενεργά το PCsteps για να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς διαφημίσεις για όλους.

Συμμετοχή

Χαβάη Βαλλιστικός Πύραυλος 1-0

Νομίζαμε ως χώρα πως έχουμε το μονοπώλιο στους τεμπέληδες/ανίκανους δημόσιους υπαλλήλους. Προφανώς πάντα υπάρχουν οι φωτεινές εξαιρέσεις, αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Ε, λοιπόν δεν έχουμε το μονοπώλιο, υπάρχουν και χειρότερα. Εκεί έξω μπορούμε να βρούμε υπαλλήλους που είναι ικανοί να κάνουν μία ολόκληρη χώρα να παραλύσει.

Στις 13 Ιανουαρίου όσοι βρίσκονταν στην πολιτεία της Χαβάη έλαβαν ένα μήνυμα κινδύνου.

Σύμφωνα με την ειδοποίηση, η Χαβάη βρισκόταν υπό την απειλή εισερχόμενου βαλλιστικού πυραύλου. Ζητούσε από τους κατοίκους να βρουν καταφύγιο, καθώς δεν πρόκειται για άσκηση.

Όπως είναι λογικό, προκλήθηκε πανικός, τα δίκτυα πήραν φωτιά από μηνύματα προς αγαπημένους, και τα λοιπά.

Δέκα λεπτά αργότερα, η κυβέρνηση της Χαβάης ενημέρωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων, πως δεν υπάρχει καμία απειλή.

Δυστυχώς όμως η ουσιαστική ενημέρωση ήρθε μισή ώρα αργότερα, ενημερώνοντας τους κατοίκους πως δεν πρόκειται να συμβεί οτιδήποτε, και πως το μήνυμα κινδύνου ήταν απλά λάθος.

Όπως αποδείχθηκε, το μήνυμα ήταν λάθος χειρισμός ενός υπαλλήλου, που πάτησε από λάθος το σχετικό κουμπί. Αν θέλουμε το πιστεύουμε όλο αυτό.

Πριν κλείσουμε το θέμα, θέλουμε να αναφερθούμε στο τι συνέβη, μέσα σε αυτά τα τριάντα με σαράντα λεπτά. Τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνο, κοινωνικά δίκτυα, προειδοποιούσαν τον κόσμο. Άνθρωποι έπαθαν καρδιακή προσβολή εξαιτίας του πανικού, ενώ κάποιοι άλλοι τραυματίστηκαν σοβαρά.

Τουλάχιστον μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, κάποιοι βρήκαν τη δύναμη για χιούμορ. Έτσι, είδαμε μπλουζάκια που γράφουν “Επιβίωσα από την επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο στη Χαβάη”.

Τέλος, το PornHub ανέφερε πως είδε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 50% από την περιοχή της Χαβάης, τα επόμενα λεπτά μετά τη λάθος προειδοποίηση. Δεν ξέρουμε πως να αισθανθούμε γι' αυτό.

Ο Σατανάς Ηττήθηκε

Θυμόμαστε όλοι που πριν λίγο καιρό απασχόλησε το διαδίκτυο το αγαλματένιο κορμί του Σατανά;

– Ναι κύριε.

Μπράβο παιδιά μου!

Τότε οι πιστοί, με ευχέλαια, αγιασμούς, εξορκισμούς, και πολλά ακόμη προσπάθησαν να νικήσουν το θηρίο. Είδαν κι απόειδαν όμως, τίποτα δεν είχε αποτέλεσμα. Ο φύλακας έστεκε αγέρωχος, δεν τον κλόνιζε τίποτα και κανείς.

Μην έχοντας πλέον άλλη επιλογή, τον καθαίρεσαν. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο του Παλαιού Φαλήρου κ. Χατζηδάκη, στις 3:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης, μία ομάδα αγνώστων φορώντας κουκούλες πλησίασαν με ένα φορτηγό και δύο τζιπ.

Έριξαν σχοινιά στο άγαλμα και το τράβηξαν, με αποτέλεσμα να το ρίξουν στο έδαφος. Όπως ήταν φυσικό, ο φύλακας υπέστη ζημιές, και τα φτερά του έσπασαν.

ViralSteps#20 - iPhone X με Πέντε Δολάρια, Η Selfie Μας Έργο Τέχνης

Είναι δυστυχές στον 21ο αιώνα να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα. Κανείς δεν απαγορεύει σε κανέναν να πιστεύει σε ό,τι θέλει. Οι “πιστοί” του σήμερα όμως, νιώθουν περισσότερο από κάθε άλλη φορά να απειλούνται από το παραμικρό, χωρίς καν να απειλούνται.

Η τέχνη δεν είναι απειλή, και δεν έχει σύνορα. Τουλάχιστον το Υπουργείο Πολιτισμού καταδίκασε με τον καλύτερο τρόπο τον βανδαλισμό του Phylax.

Υπουργείο Μοναξιάς

Μιας και μιλήσαμε για υπουργεία, τι θα λέγατε για ένα Υπουργείο Μοναξιάς; Όχι καλέ, μην τρομάζετε, δεν ανήκει στο ελληνικό κράτος που αλλάζει υπουργεία με κάθε κυβέρνηση. Άλλωστε, δεν είχαμε και εκλογές.

Να τα πάρουμε λίγο με τη σειρά. Το Jo Cox Foundation ιδρύθηκε το 2016. Είναι ένα ίδρυμα που πρεσβεύει τα ιδανικά της Jo Cox, πρώην μέλους του Αγγλικού Κοινοβουλίου, που δολοφονήθηκε το ίδιο έτος.

Η Jo Cox υποστήριζε την παραμονή της Αγγλίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που ήταν και η αιτία της δολοφονίας της. Πίστευε πως αν δουλέψουμε μαζί, μπορούμε να έχουμε έναν πιο δίκαιο, ευγενικό, και ανεκτικό κόσμο.

Τώρα που μάθαμε τι είναι το ίδρυμα Jo Cox, και ποια ήταν η Jo Cox, θα ασχοληθούμε με την είδηση.

Το Jo Cox Foundation πρότεινε τη δημιουργία ενός Υπουργείου Μοναξιάς. Το υπουργείο θα συνεργάζεται με την επιτροπή Jo Cox, που θα έχει ως στόχο να πραγματοποιεί φιλανθρωπίες, και τη δημιουργία στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κοινωνικής μοναξιάς.

Όλα αυτά ίσως φαντάζουν ως κάποιο αστείο, αλλά η Πρωθυπουργός της Αγγλίας Theresa May, στις 17 Ιανουαρίου, όρισε ως Υπουργό Μοναξιάς την Tracey Crouch. Το Υπουργείο Μοναξιάς την Αγγλίας είναι έτοιμο να αρχίσει τη δράση του.

Η Αγγλία πάντως δεν κατέχει τα πρωτεία στον τομέα διοικητικής θέσης για κάποιο αίσθημα. Πρώτα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τον Φεβρουάριο του 2016, δημιούργησαν το Υπουργείο Χαράς.

Καροτσάκι Οικοδομής για τα Ψώνια

Τώρα λοιπόν ας επιστρέψουμε στα δικά μας, στα εγχώρια, στην αθάνατη ελληνική οξυδέρκεια.

Οι σακούλες πλέον κοστίζουν, υπάρχει λέει περιβαλλοντικό τέλος, και πληρώνεις τέσσερα λεπτά για μία σακούλα. Τα Lidl από την άλλη ούτως ή άλλως τις χρέωναν, γι' αυτό τις έκαναν πιο γερές, “βιοδιασπώμενες”, και τις χρεώνουν τα διπλά.

Κάτι τέτοια είδε και ο έρμος στο Αίγιο, και πήρε τα εργαλεία της δουλειάς στο σούπερ μάρκετ.

Ο νεαρός Άγγελος Δούκας, δεν σκοπεύει να πληρώνει για σακούλες και το έδειξε. Πήρε το καροτσάκι οικοδομής, και πήγε για ψώνια. Προφανώς τράβηξε την προσοχή, αλλά στην τελική, η μόνη σακούλα που πήρε ήταν αυτή των οπωρολαχανικών, που δεν χρεώνεται.

Η Κλεμμένη Πατέντα της Selfie

Η πατέντα τρέχει στις φλέβες του Έλληνα. Δώσε του πρόβλημα να σου βρει μια λύση, και πάρε του την ψυχή. Από την άλλη, έχουμε αποδείξει πως εύκολα μπορούμε να αποκομίζουμε τον κόπο άλλων, ως δικό μας.

Ακριβώς αυτό αποδεικνύουν κάποιες νεαρές επιχειρηματίες στη Θεσαλλονίκη, που ισχυρίζονται πως το αφρόγαλα με τη selfie είναι δική τους παγκόσμια πατέντα.

https://www.instagram.com/p/BcDrq62Bbe6/

Όχι, η παραπάνω φωτογραφία δεν ανήκει στις διάνοιες της συμπρωτεύουσας, αλλά σε ένα καφέ στην Αγγλία, και είναι τουλάχιστον ενός μήνα παλιά.

Επίσης, αν αναζητήσουμε το #selfieccino, ή την λέξη selfieccino, θα βρούμε αμέτρητες δημοσιεύσεις. Μάλιστα οι πιο παλιές έχουν ηλικία ενός έτους και βάλε, αν και ήταν τέχνη με αφρόγαλα.

https://www.instagram.com/p/BNKbKTmguzT

Η διαδικασία δημιουργίας του selfieccino διαφέρει κάπως. Τραβάμε τη φωτογραφία μας, τη δίνουμε στον σερβιτόρο, και ο μπαρίστας την τυπώνει στο αφρόγαλα με έναν εκτυπωτή.

https://www.instagram.com/p/Bc7BK0AFzIq

Μην πιστέψετε ποτέ κανέναν που προσπαθεί να σας πουλήσει φούμαρα. Κάποιοι πληρώνουν αδρά για να πάρουν ένα καπουτσίνο με τη φάτσα τους. Απλά επειδή κάποιοι ισχυρίζονται πως έχουν παγκόσμια πατέντα, και πως πραγματοποιούν κάποια περίπλοκη διαδικασία.

Ποιο Έργο Τέχνης Είσαι;

Η Google έχει αμέτρητες εφαρμογές, για κάθε χρήση. Καθεμία της είναι ξεχωριστή, και έχει εκατομμύρια λήψεις, ακόμη κι αν έχει βαθμολογία 3.

Μία από αυτές τις εφαρμογές είναι το Google Arts & Culture, ένα app που σχεδιάστηκε για να προσφέρει εικονική ξενάγηση σε μουσεία. Επίσης, μέσω αυτού μπορούμε να δούμε έργα τέχνης, ιστορικά στοιχεία, και άλλα.

Η εταιρεία πρόσθεσε ένα νεό χαρακτηριστικό, που προς το παρόν είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χώρες. Με τη νέα λειτουργία τραβάμε μία selfie, και η εφαρμογή μας επιστρέφει με πιο έργο τέχνης ταιριάζουμε περισσότερο.

https://twitter.com/kumailn/status/952329304259489793

Όπως βλέπουμε πιο πάνω, το app τα πηγαίνει ιδιαιτέρως καλά, κι ας επιμένει πως ο τύπος ταιριάζει μόνο 59%.

Από την άλλη, αν είσαι άτυχος, η εφαρμογή θα σε βγάλει κατά 79% ταιριαστό με τα απόκρυφα ενός αγάλματος.

https://twitter.com/biniambiz/status/952296557264609280

Έλα μην γελάτε, θα σας δούμε κι εσάς όταν γίνει διαθέσιμο στην Ελλάδα.

iPhone X με $5

Η dbrand είναι ίσως η πιο γνωστή εταιρεία δημιουργίας καλυμμάτων για smartphone. Παράγει skin για τα τηλέφωνα της Apple, της OnePlus, τα Nexus, και άλλα. Παράλληλα, δημιουργεί καλύμματα για φορητούς υπολογιστές, smartwatch, κονσόλες, και χειριστήρια.

Κάθε χρόνο λοιπόν, η dbrand κάνει δώρο στην περίοδο των γιορτών μερικές δεκάδες iPhone και Samsung, πάντα τα τελευταία μοντέλα.

Φέτος, εκτός από αυτό δημιούργησε και ένα περίεργο είδος λαχνού. Πληρώνεις $5 για ένα απλό κουτί, ή $10 αν θες να είναι συλλεκτικό, και υπάρχει η πιθανότητα να περιέχει μέσα ένα iPhone X.

Αρκετοί, όπως είναι λογικό, είναι δύσπιστοι και σχολιάζουν τη βλακεία όσων πληρώνουν για τα κουτιά. Ως απάντηση προς αυτούς, έρχονται τα tweet που δημοσιεύονται καθημερινά με τα κερδισμένα iPhone X.

Ο Ξενοδόχος των Σπηλαίων

Γι' αυτό το θέμα δεν ξέρουμε τι να νιώσουμε, αλλά θα εκφράσουμε ξεκάθαρα την άποψή μας, όπως κάνουμε πάντα.

Ας αρχίσουμε με τον όρο social media influencer και τι ακριβώς είναι. Ένας social media influencer είναι ένα πρόσωπο που έχει μεγάλη δημοσιότητα στα social media, και συνήθως χιλιάδες ακόλουθος. Πληρώνεται για να προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες στους λογαριασμούς που διατηρεί στα κοινωνικά δίκτυα.

Πώς πληρώνεται, πώς φορολογείται, πώς ασφαλίζεται; Πληρώνεται είτε με χρηματικά ποσά, είτε με αγαθά. Φορολογείται κανονικά όπως κάθε επαγγελματίας, ακόμη και στην Ελλάδα. Ασφαλίζεται είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, είτε πληρώνοντας ο ίδιος την ασφάλειά του.

Δουλεύει πραγματικά; Δουλεύει πραγματικά, και σίγουρα περισσότερο από αρκετούς άλλους. Για να φτάσει εκεί που έφτασε χρειάστηκε κόπο και χρόνο. Για κάθε του προώθηση χρειάζεται αρκετό ψάξιμο, δουλειά, και χρόνο.

Τώρα που λύσαμε τις βασικές απορίες και καλύψαμε τις έννοιες, ας περάσουμε στην ιστορία μας.

Η 22χρονη social media influencer, elledarby_, έστειλε ένα email στον ιδιοκτήτη ενός Ξενοδοχείου/Καφέ στο Δουβλίνο, μέσω του οποίου ζητούσε δωρεάν διαμονή.

https://www.instagram.com/p/BeDyCYBHik-/

Για την ακρίβεια, η elledarby_ ενημέρωσε πως επρόκειτο να επισκεφθεί την περιοχή λίγες ημέρες τον Φεβρουάριο, μαζί με τον φίλο της. Έπειτα από έλεγχο, εντόπισε το ξενοδοχείο, και πρότεινε να της παρέχουν δωρεάν διαμονή, για διαφήμιση και καλή κριτική.

Ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να κρύψει τα στοιχεία της κοπέλας, και να δώσει ανοιχτή απάντηση μέσω της σελίδας της επιχείρησής του στο Facebook.

Η μετάφραση των σημαντικότερων σημείων της δημοσίευσης είναι η παρακάτω, και είναι τουλάχιστον εξοργιστική.

“Αγαπητή social influencer (ξέρω το όνομά σου, αλλά προφανώς δεν είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε ονόματα).

Σε ευχαριστώ για το email σου, με το οποίο ζητούσες δωρεάν διαμονή με αντάλλαγμα προβολή. Θέλει πολλά κότσια να στείλεις ένα τέτοιο email, αν και όχι πολύ αυτοσεβασμό και αξιοπρέπεια.

Αν σε αφήσω να μείνεις εδώ με αντάλλαγμα εμφάνιση σε ένα βίντεο, ποιος θα πληρώσει το προσωπικό που θα σε φροντίζει; Ποιος θα πληρώσει τις καθαρίστριες που καθαρίζουν το δωμάτιό σου; Τους σερβιτόρους που θα σου φέρουν το πρωινό σου; Τον ρεσεψιονίστ που θα σου κάνει check in; Ποιος θα πληρώσει για το φως και τη θερμότητα που χρησιμοποιείς κατά τη διαμονή σου;

Μήπως να έλεγα στους εργαζομένούς μου ότι θα εμφανιστούν στο βίντεό σου, αντί να τους πληρώσω για τη δουλειά τους κατά τη διαμονή σου;”

https://www.facebook.com/WhiteMooseCafe/posts/2048406742106598

Η 22χρονη άρχισε να δέχεται επίθεση στα κοινωνικά της δίκτυα, από άτομα του ιδίου κύματος με τον “κύριο” αυτό. Άτομα που παρόλο που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ζουν ακόμη σε σπηλιές.

Μην αντέχοντας όλο αυτό, η κοπέλα έκανε αυτό που ξέρει να κάνει. Δημοσίευσε ένα βίντεο/απάντηση για όσα συνέβαιναν, διερωτόμενη τι έκανε λάθος. Αυτή απλώς τρέχει τη δική της επιχείρηση από το σπίτι.

https://www.youtube.com/watch?v=g8zElbN2_hg

Ο “ξενοδόχος” απάντησε και πάλι, αναφέροντας πως ο ίδιος δεν την κατονόμασε, και αυτό ήταν το μοναδικό σημείο στο οποίο είχε δίκιο. Εν ολίγοις, το κείμενό του είναι το εξής:

“Η αίσθηση που έχουν για το τι δικαιούνται είναι πολύ δυνατή στην κοινότητα των bloggers, και η κακία, o παροξυσμός, και το γενικότερο μίσος που επιδείξατε αφού δεν ικανοποιήθηκε η απαίτηση μιας εξ υμών για δωρεάν διαμονή, δίνει σε όλον τον χώρο σας κακό όνομα.

Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μας έριχναν αρνητικές κριτικές για τον απλό λόγο ότι κάποιος έπρεπε να πληρώσει για αγαθά και υπηρεσίες. Η κοπέλα δεν κατονομάστηκε στο αρχικό μου post, αλλά η ίδια πήγε και έκανε ένα βίντεο όπου εξηγούσε πώς “εκτέθηκε” με “κακόβουλες προθέσεις” όταν ζήτησε να μείνει τζάμπα.

Αυτό το είδος θυματοποίησης είναι πολύ έντονο στη βιομηχανία των bloggers, και συνάδει με τον γενικότερο τρόπο λειτουργίας τους, που ζητούν τα πάντα με αντάλλαγμα τίποτα.

Αν οποιοσδήποτε από εσάς προσπαθήσει από εδώ και πέρα να έρθει στο ξενοδοχείο, θα εκδιωχθεί.

Υ.Γ. Ίσως αν πηγαίνατε και πιάνατε πραγματικές δουλειές να μπορούσατε να πληρώσετε για αγαθά και υπηρεσίες, όπως όλοι οι άλλοι. Λέω εγώ τώρα!”

https://www.facebook.com/WhiteMooseCafe/posts/2049013308712608

Τα σχόλια που προκάλεσε η όλη ιστορία είναι ποικίλα. Το θέμα όμως είναι πως κάποιος πρέπει να πει κάποια πράγματα σε ανθρώπους σαν αυτόν τον “κύριο”.

Το να είσαι social media influencer είναι πραγματικό επάγγελμα. Μάλιστα ένας επαγγελματίας του είδους δουλεύει περισσότερο από εσάς. Ασφαλίζεται μόνος του, και ρίχνει πολύ χρόνο και χρήμα για να σας διαφημίζει.

Έπειτα, να σας θυμίσουμε πως απαντήσατε στην συγκεκριμένη κοπέλα χρησιμοποιώντας μία σελίδα, η οποία παραμένει ανοιχτή από τις διαφημίσεις, μεταξύ άλλων. Οι διαφημίσεις είναι αυτές που καθιστούν δυνατή τη δωρεάν χρήση των κοινωνικών δικτύων.

Να σας θυμίσουμε πως μία διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, κοστίζει υπερπολλαπλάσια από την διαμονή δύο ατόμων στο ξενοδοχείο σας.

Τέλος, θα σας συνιστούσαμε να ψάξετε λίγο στο διαδίκτυο, και να βρείτε ποια είναι τα σύγχρονα επαγγέλματα στη χιλιετία του ίντερνετ.

Το όνομα του ιδιοκτήτη και η επιχείρησή του δεν κατονομάζονται. Αφενός διότι φαίνονται στις δημοσιεύσεις του, και αφετέρου διότι δεν θα του κάνουμε περισσότερη διαφήμιση. Ήδη εκμεταλλεύτηκε μια κοπέλα για να διαφημίσει την επιχείρησή του τζάμπα.

Πώς σας φάνηκαν τα ViralSteps της εβδομάδας;

Η βλακεία που μπορεί να έχει ο άνθρωπος είναι απεριόριστη. Είναι δυνατόν να πατήσει καταλάθος ένα κουμπί που προκαλεί πραγματικά χαμό;

Το άλλο, που το πάμε; Βανδαλισμοί στο όνομα της θρησκείας στον 21ο αιώνα; Να προσβάλουμε ανθρώπους κατ' αυτόν τον τρόπο, επειδή απλά αγνοούμε σε ποια χρονιά ζούμε; Ας ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας, ας καθαρίσουμε το μυαλό μας, κι ας ζήσουμε πλέον στο σήμερα.

Μέχρι την επόμενη εβδομάδα, σας ευχόμαστε να περνάτε καλά, και ανυπομονούμε να δούμε την άποψή σας για όσα διαβάσατε στα σχόλια.

Τα σχόλια του PCsteps έχουν μεταφερθεί στο Questions.pcsteps.gr. Αν έχετε απορίες για τη δημοσίευση ή οποιαδήποτε τεχνολογική ερώτηση, από προτάσεις αγορών μέχρι τεχνικά προβλήματα, γράψτε μας εκεί. Απαντάμε το αργότερο εντός 48 ωρών.

Οι Στήλες του PCsteps

Αγορά-TV-Box-Από-Ευρώπη-Κίνα-E2162-E26900-Οκτώβριος-2020
Οδηγοί Αγοράς
QuickSteps#323 - Windows Παιχνίδια Σε Android Κινητό, Dark Mode Στο VLC, Απενεργοποίηση PC Με Σημειωματάριο
QuickSteps
GamingSteps#20240420 - Φορητό PlayStation 1, Επιστήμονας Βρήκε Τον Καλύτερο Οδηγό Του Mario Kart 8, Cities: Skylines II
GamingSteps