Home » Software » Παιχνίδια » Total War: Warhammer III Review: Το Σφυρί Του Πολέμου Χτυπά Πάντα Τρεις Φορές
Featured Total War Warhammer III Review Το Σφυρί Του Πολέμου Χτυπά Πάντα Τρεις Φορές 2a

Total War: Warhammer III Review: Το Σφυρί Του Πολέμου Χτυπά Πάντα Τρεις Φορές

Νέο Total War: Warhammer, κυρίες και κύριοι αυτά είναι νέα για τα οποία αξίζει πραγματικά να πανηγυρίζουμε οι gamers. Και ο τίτλος του ε, το νέο έπος βαφτίστηκε με πολλή φαντασία, Total War: Warhammer III. Και τι Total War: Warhammer, σκέτο… τεφαρίκι, τρίτο μέρος μιας μοναδικής σειράς στα χρονικά των Total War, τοποθετημένης για πρώτη φορά σε πλαίσια ηρωικής φαντασίας.

Δείτε τις ενότητες του οδηγού

Προτάσεις συνεργασίας

Διαφημίστε την επιχειρησή σας στο site του PCsteps, ή και στο κανάλι μας στο YouTube.

Επικοινωνία

Γίνε VIP μέλος στο PCSteps

Τα μέλη διαβάζουν όλα μας τα άρθρα χωρίς διαφημίσεις, και έχουν επιπλέον μοναδικά προνόμια.

Συμμετοχή

Ξέρω, ξέρω θα μου πείτε τώρα για τα mods του Medieval: Total War που μεταμόρφωναν τον χάρτη του σε Middle Earth και εμάς τους παίκτες του σε χαρακτήρες του Lord of the Rings.

Εδώ μιλάμε για τους επίσημους τίτλους της Creative Assembly (όνομα και πράγμα) και όχι για “ταπεινά” mods (φοβερό ήταν αλλά τέλος πάντων). Μια πενταετία περιμέναμε τον ερχομό του Total War: Warhammer III και επιτέλους το λάβαμε, το περιλάβαμε και σας το παρουσιάζουμε δίχως φόβο αλλά με απεριόριστο πάθος.

Για την Αρκούδα ρε γαμώτο

Αν υπάρχει κάποιος μεταξύ μας που να μην λατρεύει τα αξιαγάπητα χνουδωτά πλάσματα που ονομάζονται αρκούδες, τον παρακαλούμε να φύγει από κοντά μας γιατί μπορεί να του ρίξουμε καμία με το πέλμα μας!

total-war-warhammer-iii-2-scaled

Το σενάριο του Total War: Warhammer III έχει στο επίκεντρο του ένα αρκούδι και μάλιστα, το υπέρτατο αρκούδι, τον θεό Ursun. Ο εν λόγω θεός δεν δείχνει ιδιαίτερα πολύστροφος διότι έπεσε στην παγίδα ενός δαιμονικού θεού, εγκλωβίστηκε μεταξύ του πραγματικού κόσμου και του κόσμου των δαιμόνων, και άρχισε να αργοπεθαίνει.

Στην προσπάθειά του να κρατηθεί στην ζωή και να συντρίψει τα δαιμονικά δεσμά, ο Ursun διαλύει με τις κραυγές του την υφή της πραγματικότητας (ούτε ο Doctor Strange να ήταν) και ανοίγει πύλες προς τον δαιμονικό κόσμο.

Οι εν λόγω πύλες αποτελούν την μοναδική πρόσβαση των οκτώ factions που κονταροχτυπιούνται για την παγκόσμια κυριαρχία, στον τόπο διαμονής του Ursun. Μια αρκούδα υποφέρει, δεν χρειαζόμαστε άλλο λόγο για να κινηθούμε προς την σωτηρία της όμως, το παιχνίδι μας τον προσφέρει.

total-war-warhammer-III

Η διάσωση του Ursun ή ακόμα και η εξόντωσή του και το κλέψιμο της θεϊκής του ενέργειας θα μετατρέψουν το faction που το πέτυχε στον κυρίαρχο του παιχνιδιού, κυριολεκτικά. Όπως καταλαβαίνετε, οι πάντες εκπαιδεύουν στρατούς και ετοιμάζονται να ξεχυθούν στα δαιμονικά πεδία για να αρπάξουν το αρκουδοτόμαρο λες και είναι το χρυσόμαλλο δέρας.

Το Total War Warhammer III ακολουθεί ως επί το πλείστον αλλά και τροποποιεί ενίοτε την καταπληκτική συνταγή των Total War, δηλαδή το υβριδικό μοντέλο RTS και Turn – Based.

Το tutorial που μας μαθαίνει όλα τα κόλπα του gameplay, είναι ότι καλύτερο έχουμε δει στην σειρά Total War και μας πώρωσε και σε αφηγηματικό επίπεδο. Ολοκληρώνοντάς το αντιλαμβανόμαστε ότι ήταν ο πρόλογος δραματικών γεγονότων που οδήγησαν στην δημιουργία του πιο ισχυρού αλλά και ιδιαίτερου χαρακτήρα στο παιχνίδι.

Ο παράδεισος της στατιστικής

Η διαχείριση πόρων και η κίνηση στον ανάγλυφο παγκόσμιο χάρτη γίνεται σε γύρους κατά τους οποίους, αποφασίζουμε που θα κινηθούν οι λεγεώνες μας, πόσους στρατιώτες θα εκπαιδεύσουμε, τι κτίρια θα χτίσουμε, τον τρόπο δράση των ηρωικών μονάδων μας, τις κινήσεις στην διπλωματική σκακιέρα κ.ο.κ.

Total War Warhammer III Review Το Σφυρί Του Πολέμου Χτυπά Πάντα Τρεις Φορές

Σκοπός μας να δημιουργήσουμε ένα εύρωστο κράτος με ανεπτυγμένες πόλεις και πανίσχυρη οικονομία. Στην συνέχεια, εκπαιδεύουμε τις καλύτερες διαθέσιμες μονάδες, ξεκλειδώνοντας τες μέσω των κατάλληλων κτιρίων και φτιάχνετε στρατούς των 20 μονάδων, ικανούς να εξαλείψουν κάθε απειλή για την αυτοκρατορία μας.

Προφανέστατα η διαχείριση πόρων είναι φανταστική και μας μεταμορφώνει θέλοντας και μη σε στατιστικολόγους αφού, οι πίνακες των στατιστικών, εκτείνονται στο άπειρο. Οι αλλαγές και οι βελτιώσεις στο σύστημα της διπλωματίας επισημάνθηκαν και εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από εμάς.

Πλέον γνωρίζουμε από την αρχή το μέγεθος της… μίζας που θέλουν οι συναλλασσόμενοι μαζί μας, αντί να δοκιμάζουμε την τύχη μας, αυξομειώνοντας τα ποσά.

total-war-warhammer-III (9)

Το σύστημα των φυλακίων είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο gameplay η οποία μας βοηθά να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας όταν εκστρατεύουμε, τοποθετώντας φυλάκια σε κομβικά σημεία του χάρτη και προπονώντας και μονάδες μάλιστα των συμμαχικών στρατών.

Η αλλαγή κατεύθυνσης στο Total War Warhammer III σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα Total War είναι πως δεν είναι απαραίτητο το βάψιμο του χάρτη στο χρώμα των λαβάρων μας για να ανακηρυχτούμε νικητές.

total War Warhammer III Review Το Σφυρί Του Πολέμου Χτυπά Πάντα Τρεις Φορές 2

Ο κύριος στόχος είναι η εισβολή, με τον δυνατότερο στρατό που διαθέτουμε, στις πύλες που ανοίγουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα (γύρους), η άλωση των δαιμονικών δυνάμεων που συναντούμε εκεί και ο θρίαμβος σε μια μεγάλη μάχη, η οποία προαναγγέλλει την εμφάνιση του δαιμονικού άρχοντα που διαφεντεύει τον τόπο.

Μάχες επιβίωσης όπου δεν επιβιώνει κανείς

Μετά τα portals λοιπόν και τις νέες συνθήκες νίκης (victory conditions) έχουμε μια ακόμα καινοτομία εν ονόματι survival battles.

Όπως υποδηλώνει και η ονομασία τους, υποχρεούμαστε να επιβιώσουμε ενάντια στα εχθρικά κύματα, οχυρώνοντας καλά τις δυνάμεις μας, αρπάζοντας σημεία τα οποία θα μας δώσουν πόντους και καλώντας ενισχύσεις για να μας σώσουν όταν ο κόμπος φτάνει στο… χτένι.

Το μακελειό στα survival battles είναι απερίγραπτο γι’ αυτό και τα απολαμβάνουμε στο έπακρο, είναι επικά όσο δεν παίρνει. Ενδιαφέρουσες αλλαγές και προσθήκες θα παρατηρήσουμε όταν πολιορκούμε τις εχθρικές πόλεις.

Η μορφολογία του εδάφους έχει αλλάξει τρομακτικά, επιτρέποντας απίστευτες μανούβρες στα στρατεύματά μας, προκειμένου να καταλήξουμε στο καταλληλότερο σημείο για να συντρίψουμε τους εχθρούς μας.

Γεφύρια, κατηφόρες και ανηφόρες, στενωποί που υπόσχονται νέες Θερμοπύλες και αρκετά ακόμα μορφολογικά χαρακτηριστικά μας χαρίζουν μεγάλη ικανοποίηση όταν τα αξιοποιούμε προς όφελός μας.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μάχες σε ανοικτό πεδίο δεν έχουν το ίδιο ενδιαφέρον ή ότι υστερούν σε επικότητα φυσικά. Δεν μιλάμε για τζαρτζαρίσματα φίλοι και φίλες αλλά για πολλές χιλιάδες πλασμάτων που όταν περπατούν σείεται ο τόπος και όταν πέφτουν πάνω στην εχθρική παράταξη, τα animations και το gore δεν έχουν προηγούμενο.

Ο χάρτης του παιχνιδιού είναι τεράστιος, ίσως ο μεγαλύτερος της σειράς Total War: Warhammer, γεγονός που ευνοεί το replayability, δηλαδή την επιστροφή μας στο παιχνίδι μετά τον τερματισμό του.

Το A.I. που αντιμετωπίζουμε είναι πολύ καλύτερο από εκείνο που συναντήσαμε στα προηγούμενα Total War: Warhammer και αυτό το παρατηρούμε αμέσως στην διαχείριση της αυτόματης μάχης.

Διαθέτοντας έναν πανίσχυρο στρατό που “σκουπίζει” τον χάρτη, δεν γουστάρουμε να παίζουμε όλες τις μάχες χειροκίνητα, να χάνουμε χρόνο σε συγκρούσεις που δείχνουν, στατιστικά, πολύ εύκολες.

Τι κάνουμε λοιπόν, αναθέτουμε στον υπολογιστή να διεξάγει την μάχη αυτόματα για πάρτη μας. Σε παλιότερα Total War είχαμε δει τις υπέρτερες δυνάμεις μας να χάνουν χωρίς λόγο και αιτία σε εύκολες μάχες, εδώ, ότι δείξει η αρχική πρόβλεψη της μάχης, αυτό και γίνεται.

Και οι Οκτώ ήταν υπέροχοι

Μεγάλοι πρωταγωνιστές του έπους είναι τα οκτώ factions του Total War: Warhammer III, τα οποία παρουσιάζουν τεράστιες διαφορές μεταξύ τους, προκαλώντας μας να τα χειριστούμε όλα, να κερδίσουμε με το καθένα τους.

Τα πιο γουστόζικα είναι αναπόφευκτα τα δαιμονικά factions με τους Daemons of Chaos να σέρνουν τον χορό. Επικεφαλής τους έχουν τον Daemon Prince, έναν φοβερό πλάσμα που θα χαρακτηρίζαμε δαιμονικό… Lego λόγω της ικανότητάς του να τροποποιεί εμφάνιση και ικανότητες, προσθαφαιρώντας μέλη στο σώμα του.

Τα στρατεύματα του επιβάλλουν εύκολα την θέλησή τους στους εχθρούς δια της βίας γιατί είναι και αυτά ένα αμάλγαμα από τις δυνάμεις των τεσσάρων factions των δαιμονικών θεών.

Αυτό σημαίνει ότι τα στρατεύματα των Daemons of Chaos μπορούν να ξεσκίζουν τα θύματά τους σε μάχη σώμα με σώμα (σαν τις δυνάμεις του Khorne faction), να τα χτυπούν εξ’ αποστάσεως με ξόρκια, βέλη και ιπτάμενες μονάδες (Tzeentch), να τα δηλητηριάζουν (Nurgle) κ.ο.κ.

Στον αντίποδα των σκοτεινών δυνάμεων μας περιμένουν τα factions Grand Cathay και Kislev τα οποία έχουν δανειστεί ένα σωρό στοιχεία από την κινεζική και την ρωσική αυτοκρατορία αντίστοιχα. Οι Grand Cathay είναι μια μεγαλειώδης φυλή που ισορροπεί μεταξύ Yin και Yang, τα πάντα στηρίζονται στο πόσο καλά θα διαχειριστούμε τις εν λόγω συμπαντικές δυνάμεις.

Διαθέτει το ολοκαίνουργιο mechanic των εμπορικών καραβανιών που διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις για να μεταφέρουν την πραμάτεια τους, με σκοπό να μας κάνουν αηδιαστικά… πλούσιους. Η διακίνηση αγαθών φυσικά απαιτεί και την ανάλογη προστασία ώστε να μην λεηλατήσει κανείς τα καραβάνια μας την ώρα που κινούνται προς τον προορισμό τους.

Το μεγάλο ατού της υπέροχης αυτής φυλής που μοιάζει παραμυθένια είναι ότι το παραμύθι τους έχει δράκο και μάλιστα τεράστιο. Ο faction lord της μεταμορφώνεται σε έναν παραδοσιακό κινέζικο δράκο που ομοιάζει με τεράστιο φίδι, ο οποίος συστρέφεται προς το εχθρικό στράτευμα και το μετατρέπει σε λουκούλλειο γεύμα!

Την φυλή του Kislev ηγείται η “βασίλισσα του χιονιού”, η παγωμένη Τσαρίνα Katarin, η οποία παραπέμπει συνειρμικά στην Μεγάλη Αικατερίνη της Ρωσίας. Οι δυνάμεις του Kislev έχουν γρήγορες και σκληροτράχηλες μονάδες και βασίζονται στα πολεμικά τους κτήνη, τις υπερήφανες αρκούδες, για να συντρίψουν την εχθρική παράταξη.

Όλοι οι καλοί (και οι κακοί) χωράνε!

Το multiplayer χωρίζεται σε τρεις συναρπαστικές εκστρατείες, με την δυνατότητα συμμετοχής οκτώ συνολικά ατόμων στην μαζική σφαγή. Για να επιταχυνθεί η διαδικασία, οι παίκτες παίζουν ταυτόχρονα τους γύρους τους.

Τα multiplayer modes είναι τόσο επικά ώστε μας προτρέπουν να ασχοληθούμε μαζί τους, ακόμα και αν δεν ολοκληρώσαμε το single player campaign.

Στις Storm of Magic Battles για παράδειγμα, τρώμε κυριολεκτικά τα… λυσσακά μας με άπειρη μαγική ενέργεια για να εξαπολύουμε κατακλυσμιαία ξόρκια ενάντια στους αντιπάλους. Άλλη μεγάλη απόλαυση δοκιμάζουμε στις Domination Battles με το ανελέητο κυνήγι πόντων και σημείων έως ότου κυριαρχήσουμε. Όπου multiplayer αλλάζουμε την λέξη σε υπερθέαμα και είμαστε μέσα στην ουσία του.

Να αγοράσω το Total War: Warhammer III;

Μα τι πράγματα είναι αυτά φίλοι και φίλες, οι άνθρωποι της Creative Assembly παίζουν με τα νεύρα μας; Είναι δυνατόν να φτιάχνουν το καλύτερο Total War: Warhammer και να μας αναγκάζουν να παίζουμε επί αμέτρητες ώρες, βάζοντας στην άκρη όλες τις καθημερινές υποχρεώσεις μας;

Η λήψη άμεσων μέτρων επιβάλλεται και δεν είναι άλλη από την αγορά του, την ταυτόχρονη αγορά νέου mouse και πληκτρολογίου γιατί τα παλιά θα πάνε στα… αζήτητα μετά από μερικές χιλιάδες ώρες παιχνιδιού και, τον παραγκωνισμό όλων των ασχολιών οι οποίες δεν περιλαμβάνουν τις λέξεις Total War: Warhammer III στην περιγραφή τους.

No schema found.
Τα σχόλια του PCsteps έχουν μεταφερθεί στο Questions.pcsteps.gr. Αν έχετε απορίες για τη δημοσίευση ή οποιαδήποτε τεχνολογική ερώτηση, από προτάσεις αγορών μέχρι τεχνικά προβλήματα, γράψτε μας εκεί. Απαντάμε το αργότερο εντός 48 ωρών.

Οι Στήλες του PCsteps

Αγορά Laptop €449-€3.955: Τα Καλύτερα Της Εβδομάδας 25/10-31/10
Οδηγοί Αγοράς
QuickSteps#223 - Τιμή Βενζίνης Στους Χάρτες Google, Δωρεάν HEVC codec, Αναφορές Instagram
QuickSteps
GamingSteps#202205021
GamingSteps